گيمز لـــــــــند

دانلود بازی های باحال

دانلود بازي تام رايدر

tombraider_packs_0001

کاملاً مشخص است که این بخش از روی بازی Dark Souls الگوبرداری شده است. در بازی سیستمی به نام Survival Instincts وجود دارد که پیش از این با نام های متفاوتی در بازی هایی همچون یا Assassin’s Creed و Hitman دیده شده اند. از این قابلیت برای مشخص کردن هدف، آیتم های مخفی و دشمنان استفاده می شود. یکی از ویژگی های مهم بازی های این نسل وجود بخش چندنفره در آن ها است که Tomb Raider هم برای اولین بار از این حالت بهره می برد. برای این قسمت، مدهای متنوعی همچون Survivors یا Scavengers در نظر گرفته شده است. خلاقیت برای به دام انداختن دشمنان حرف اول را می زند که نوع آن به خودتان بستگی دارد. لازم به ذکر است که بخش چندنفره توسط Eidos Montreal به صورت کاملاً مستقل ساخته شده است.

از همان نمایش های ابتدایی مشخص بود که Tomb Raider حرف های زیادی برای گفتن دارد. Crystal Dynamics نشان داد که حتی در این نسل هم می توان عنوانی خلاقانه ساخت که با وجود صحنه های دراماتیک، همگان را تحت تأثیر قرار دهد. عناوینی همچون DmC و Tomb Raider ثابت کردند که بازسازی مجموعه های بزرگ، ایده بسیار خوبی است که می تواند جان تازه ای به هر سری کهنه کار ببخشد.

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب

[ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,

] [ 17:48 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی کامپیوتری جدید و وحشتناک ره‏آورد جنگ هسته‏ ای Fallout 3

 

در ادامه بازی‏های نوع Rol-Playing جهان دچار جنگ هسته‏ای می‏شود؛ جنگی که نتیجه خباثت حیوانات آدم نماست. عامل این جنگ چیزی نیست جز طمع‏کاری دولت‏های قدرت طلب ایالات متحده آمریکا و چین، در بدست آوردن میدان‏های نفت و گاز؛ جنگی که جز ساعتی به طول نمی‏انجامد. دولتی که اولین موشک را پرتاب کرده، همچنان بصورت راز باقی مانده است. جهان در آستانه تبدیل به بیابانی سوخته است. برنده و بازنده‏ای در میان نیست... بازی Fallout 3 بازی جدید و اکشن سال 2009 می‏باشد که با کیفیت گرافیکی فوق العاده به بازار عرضه شده است. محیط این بازی با در برداشتن فضایی وحشتناک و دلهره آور، تجسم دنیای پس از جنگ هسته‏ای، بین دو دولت قدرت طلب و زیاده خواه است. این بازی بدلیل داشتن صحنه‏های خشن و وحشتناک در حین بازی، به افراد کمتر از 18 سال و بیماران قلبی توصیه نمی‏شود.
ویژگی‏های بازی:
ـ جهانی وحشتناک که مردم به آسانی زاده شده و براحتی کشته می‏شوند
ـ امکان بازسازی و به روز کردن تسلیهات کهنه و قدیمی
ـ حمله و درگیری با نیروهای دشمن بصورت Real-Time
ـ امکان انتخاب نوع پیروزی نهایی در گیم
ـ نامناسب برای سنین کمتر از 18 سال
حداقل‎های مورد نیاز برای سیستم:
ـ سیستم عامل: Windows XP/Vista
ـ پردازنده مرکزی: Pentium 4 2.4 GHz
ـ حافظه موقت: 1 GB (XP) , 2 GB (Vista)
ـ فضای خالی در هارد: 5 GB
ـ کارت گرافیکی:256MB
ـ DirectX: 9.0c
 
 
دانلود و تصاویری از فضای بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.


ادامه مطلب

[ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,

] [ 17:43 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی کامپیوتر پیشرفته هواپیمای جنگنده Tom Clancys HAWX

بازی که پیش روی شماست یک بازی هواپیمایی بکر و بی نظیر است. این بازی در واقع شبیه ساز پرواز است که داستان آن به سال 2014 مربوط است. این بازی محصول کمپانی یوبی سافت است که طرفداران بسیار زیادی در دنیا پیدا کرده است. در این بازی به جزییات مناطق جنگی اعم از آسمان یا مناطق مختلف زمین به طور بسیار جذابی پرداخته شده است. گرافیک بالای بازی بی شک شما را شگفت زده خواهد کرد. شما باید دراین بازی سوار بر جنگنده های فوق پیشرفته به جنگ با دشمنانی می روید که بسیار حرفه ای هستند. از ویژگی های بسیار جالب بازی می توان به حضور کمک خلبان در پشتتان اشاره کرد که برای شما در مواقعی که حرکتی می کنید و منجر به سقوط هواپیما می گردد کمک می کند که هواپیمایتان سقوط نکند. تکنولوژی به کار رفته در جنگنده ها بازی را بسیار دلچسب و هیجانی می کند. به طوری که احساس خواهید کرد در وسط یک جنگ هوایی واقعی قرار دارید. امیدوارم از این بازی لذت ببرید. برای باز کردن فایل ISO یا باید از نرم افزار UltraISO استفاده نمائید و یا اینکه فایل ISO را بصورت Burn from image بر روی DVD رایت نمائید.
 ویژگی های بازی:
 ـ گرافیک فوق العاده بازی
 ـ حضور کمک خلبان در بمب افکن و کنترل حرکات اشتباه شما
 ـ انواع موشک های موجود در بمب افکن
 ـ شبیه ساز پرواز حرفه ای
 ـ و ...
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 ـ سیستم عامل: ویندوز XP SP2 or Vista
 ـ پردازنده مرکزی: Intel ® Core 2 Duo 2 GHz
 ـ کارت گرافیک: حداقل 256MB و نصب Direct X9
 ـ حافظه موقت: 1GB XP & 2GB Vista
 ـ حافظه دائم: 7GB

 

tom_clancy_hawx_concept_art_0021.jpg

دانلود و تصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.


ادامه مطلب

[ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,

] [ 17:25 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی کامپیوتر اکشن ولفچانز Wolfschanze 2

بازیی که مشاهده می کنید می توان گفت هم جزو بازی های اکشن هست و هم جزو بازی های فکری که مربوط می شود به حوادثی که در دوران جنگ جهانی دوم رخ داده است. شما باید در نقش یکی از افسران توانمند ارتش سرخ در طی مراحل به اطلاعات سری هر مرحله دست پیدا کرده و پرده از تحرکات دشمن بردارید. در طی بازی با استفاده از انواع سلاح باید نیروهای دشمن را نیز از میان بردارید. شما برای زنده ماندن عملیات سخت و پیچیده ای را باید پشت سر بگذارید. در این بازی دشمن اسناد فوق محرمانه خود را با پیچیده ترین روش های رمز نگاری محافظت می کند که این شما هستید که باید با دقت و درایت خود از این اسناد رمزگشایی کنید. و اما هدف اصلی شما و در واقع برای طی کردن مراحل باید دستگاه های رمز نگاری دشمن را با استفاده از کتابی که کدهای مخفی در آن درج شده است پیدا کنید و با رمزگشایی اسناد به مرحله خاتمه دهید.
 ویژگی های بازی:
 ـ گرافیک فوق العاده بازی
 ـ پرداختن به جزییات با نهایت زیبایی
 ـ جریان مراحل غیر تکراری
 ـ موسیقی و صدای تاثیر گذار بازی
 ـ و ...
 حد اقل سیستم مورد نیاز:
 ـ سیستم عامل Windows XP(sp2), Vista
 ـ پردازنده مرکزی Intel Core2Duo 2.4GHz
 ـ کارت گرافیک 256MB
 ـ حافظه موقت 1GB

Wolfschanze_Hitler_Bunker_Movie.jpg

دانلود و تصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.


ادامه مطلب

[ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,

] [ 17:16 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي خداي جنگ 1

دانلود بازی بازی جدید آندروید را بانام کامل اسپارتا: خدای جنگ Sparta: God Of War برای شما دارندگان گوشی های این سیستم عامل در نظر گرفته ایم. در بازی نیروهای شیطانی قصد هجوم به شهر یونان را دارند. در همین حال اسپاتا قهرمان یونان خود را آماده می کند تا با دشمنان مقابله کند . 


آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - بازی خدای جنگ ۳ جاوا

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب

[ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,

] [ 13:47 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی کامپیوتر اکشن و جنگي Tunnel Rats Full PC Game

tunnel-rats-large.jpg

بازی Tunnel Rats یکی از بازی های زیبای منتشر شده در سبک اکشن می باشد که این بازی از محیط بسیار هیجان انگیز و جذابی برخوردار است که این بازی از درون مایه و داستانی اکشن ساخته شده که در این بازی شما نقش اول این بازی را ایفا می کنید که باید در یک تونل تاریک و مخوف ، دشمنان خود را با استفاده از سلاح های متفاوت و اسلحه هایی که در بازی در اختیار شما قرار داده می شود از پیش رو بردارید و در بازی به جلو پیشروی کنید.
در این بازی قسمت زیادی از بازی را در میان تاریکی های موجود در تونلی که بر سر راه شما قرار می گیرد و مواجه با دشمنان و از بین بردن شما سپری می شود که همین امر ، نقش زیادی را در جذاب بودن و هیجان انگیز بودن هرچه بیشتر این بازی ایفا می کند. سبک اکشن یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین سبک های بازی های رایانه ای بوده ، که در این بازی با توجه به روح ماجرایی هیجان انگیزی که در فضای بازی حاکم هست ، و شخص اول داستان که شما نقش او را بر عهده دارید و باید با دقت و تمرکز بر بازی بتوانید دشمنان خود را شکست دهید. همانطور که در بازی Tunnel Rats شما در نقش اول تک تیرانداز قرار دارید و با سلاح هایی که با پیشرفت در بازی بدست می آورید ، در بازی پیشرفت کرده و بیشتر قدرت عمل را در دست بگیرید. هم اکنون بازی زیبای Tunnel Rats را با لینک مستقیم جهت دریافت شما کاربران عزیز ، در سایت میهن دانلود قرار می دهیم و امیدواریم از این بازی جذاب نهایت لذت را ببرید.
 براي دانلود و عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.


ادامه مطلب

[ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,

] [ 13:35 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی کامپیوتر پرتابل شکار حیوانات وحشی Cabela's Dangerous Hunts

cabelas xoooox.jpgیکی دیگر از بازی هایی که به شکار حیوانات می پردازد Cabela's Dangerous Hunts 2 نام دارد. اما این بازی با دیگر بازی ها تفاوت اساسی دارد. در این بازی نه به شکار آهو می روید و نه گوزن و نه دیگر حیوانات بی آزار. بلکه تعمدا به شکار حیوانات درنده و وحشی مانند شیر و خرس می پردازید. در این لحظه فرض کنید که در منطقه ای در افریقا تک و تنها با چند شیر روبرو می شوید! گرافیک بازی به گونه ای است که این احساس در شما پدید خواهد آمد و نا خود آگاه از دلهره و ترس نفستان در سینه حبس خواهد شد. در این بازی بی نظیر نزدیک به 12 منطقه خطرناک جهان را تجربه خواهید کرد. در مجموع حدود 20 حیوان وحشی را می توانید در این بازی مشاهده کرده و به شکار آن ها بپردازید. شکار شیرها در افریقا، شکار کرگدن در هند، شکار خرس های قطبی در روسیه و ... شما باید قبل از حرکت به مناطق مربوطه خود را به تجهیزات شکار پیشرفته مجهز کنید تا از کشته شدن خود توسط حیوانات وحشی جلوگیری کنید. بایستی به راهنمایی های کارشناسان منطقه به دقت توجه کرده و قبل از رفتن به مناطق آن ها را مرور کنید. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) می باشد.
براي دانلود و توضيحات کامل و تصاويري از بازي را مي توانيد در ادامه مطلب مشاهده نمائيد.


ادامه مطلب

[ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,

] [ 13:29 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی Dollar Dash جدال سرقت برای دلار
دانلود بازی Dollar Dash جدال سرقت برای دلار
| دانلود بازی فوق العاده زیبا Dollar Dash |
| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی |
  | همراه با راهنما نصب |
 
پیدا کنید , بدزدید و نگهداری کنید.! آسانترین راه برای گرفتن پول نقد را در این بازی تجربه کنید و از لذت آن فریاد بکشید. باید حمله کنید , دفاع کنید و با استفاده از تاکتیک های خنده دار از رقبای خود در 3 حالت بازی جلوتر باشید. با سفارشی کردن لباس هایتان در مقابل جمعیت ایستادگی کنید , سلاح های مورد علاقه تان را ارتقا دهید و دستاوردهای جدید کسب کنید. با تغییر سریع صاحب پول شما نمیتوانید حتی 1 دقیقه متوقف شوید. سلاح خود را با دقت انتخاب کنید و برای رقابت آماده شوید.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


ادامه مطلب

[ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,

] [ 13:27 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي خداي جنگ2
2eol3i8.jpg
بازی:God Of War II
سازنده: SCEA
ناشر:SCEA
سبک: Action Adveture
امتیاز از سایت های معتبر:9.7/10
بدون شک همه شما و مخصوصا کسانی که کنسول نسل دوم شرکت سونی را دارا بوده اند تنشان به تنه خدای جنگ خورده است.نسخه سوم بازی بر روی نسل سوم کنسول سونی به تازگی وارد بازار شده وتوانسته خود رابه عنوان یکی از بزرگترین بازی ها به همگان نشان دهد.نسخه کامپیوتر خدای جنگ 2 به تازگی بر روی کامپیوتر وارد بازار شده تا قدرت این شاهکار بازی سازی را به همگان به اثبات برساند.
داستان:
کراتوس با وجود این که به مقام خدای جنگ دست یافته است،اما از آنجا که او یک انسان میرا بوده که با شکست  Ares به این مقام نائل آمد،لذا تمام خدایان ساکن کوه المپ به چشم تحقیر و سرزنش به او نگاه می کردند.اما کراتوس هیچ نیازی به آن ها نداشت و تمام وقت خود را بر روی زمین به لشکر اسپارتا اختصاص داده و در قساوت و خشونت حتی از Ares نیز پیشی جسته بود.لشگر اسپارتا نبرد عظیمی را آغاز کرده و در حالی که کراتوس از جایگاهش در کوه المپیوس آن ها را می کرد،شهر ها را یکی پس از دیگری به تصرف خود در می آوردد. روزی در هنگامی که کراتوس برای تصرف شهر Rhodes آماده می شد،آتنا نزد آو آمد و درخواست کرد به این نبرد خونین خاتمه دهد و کراتوس با اشاره به این مطلب که به هیچ کس نیازی ندارد او را کنار زده و رهسپار شهر Rhodes بر روی زمین می شود و به محض رسیدن به شهر همانند Ares در شهر آتن شروع به ویران و نابود ساختن جای جای شهر می کند.ناگهان آتنا در هیبت یک مرغ دریایی ظاهر شده و با استفاده از نیروی جادویی ضمن برگداندن کراتوس به اندازه سابق و گرفتن بیشتر نیروهای خدایی او،سراغ مجسمه ی غول پیکر Rhodes رفته و با جان بخشیدن به آن،مجسمه را رهسپار نبرد علیه کراتوس می کند.البته قدرت کراتوس ماورای تصور خدایان می بوده و او با وجود این که نسبت به قبل بسیار ضعیف تر شده بود،باز هم از پس این رقابت برآمده و در چند نبرد پیاپی مجسمه عظیم الجثه را شکست داد.تا این که در نبرد نهایی مقابل مجسمه قرار میگیرد.در این جا زئوس دست به یک تدبیر کارساز می زند و با فرستادنBladeOfOlympus(شمشیری که زئوس در جنگ بوسیله آن تایتان ها و کرونوس را شکست داده بود)در ظاهر سعی می کند به کراتوس کمک کند.اما قضیه چیز دیگری بود.زیرا کراتوس جهت استفاده از آن مجبور شده بود باقی مانده قدرت خدایی خود را نیز از دست داده و تمام آن قدرت ها را به شمشیر الیمپوس منتقل کند و آن را به حداکثر قدرت خود برسانــــــــــــــد.
برای مشاهده توضیحات کامل و عکس های فوق العاده بازی و دانلود به ادامه مطلب بروید.
 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,

] [ 13:0 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی تورنمنت غیر واقعی Unreal Tournament 3
بازی: Unreal Tournament 3     
سازنده: Epic Games
ناشر: Midway
سبک: اکشن اول شخص-فضایی تخیلی
پلتفرم:pc-xbox360-ps3
امتیاز از سایت های معتبر:8.7/10
تاریخ عرضه:19 نوامبر 2007
سومین نسخه از بازی بسیار زیبا و مطرح اکشن رایانه ای که در سالهای ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ با عرضه نسخه اول و دوم خود توانست انقلابی در ژانر بازی های اکشن اول شخص حماسی به وجود آورد که تمامی طرفدارانش سه سال تمام انتظار برای انتشار نسخه سوم این بازی در سال ۲۰۰۷ را کشیدند .بازی یک اکشن اول شخص فضایی تخیلی با امکانات بسیار زیبا و چشم گیر است که می تواند ساعت ها  شما را پای رایانه میخکوب کند.جلوه های بصری بازی بسیار عالی کار شده و شما را کامل مبهوت خود خواهد کرد.
صمیمیت میان دولت و مدرم زمین از میان رفته و به اور یکدیگر رسیدگی نمی کنند که در این بین کنترل زمین به دست سه غول شیطانی که سعی در نابودی آن را دارند می افتد و شما طی یک فیلم نامه حماسی و بسیار زیبا باید ناجی زمین و آینده انسانها باشید . مبارزات فوقالعاده جذاب و حقیقی، فیلم نامه عالی و بسیار سرگرم کننده و سبک بسیار مهیج بازی همه و همه Unreal Tournament 3 را به یکی از زیباترین های ۲۰۰۷ و تاریخ بازی های رایانه ای مبدل ساخته است . مطمئنا تمامی طرفداران بازی های اکشن از انجام این بازی زیبا لذت خواهند برد .
ویژگی های منحصر به فرد بازی Unreal Tournament 3:
گرافیک عالی و خیره کننده بازی که بسیار واقع گرایانه بوده و از موتور قدرتمند Unreal Engine 3 که جوایز متعددی را اخیرا از آن خود کرده بهره می گیرد .
تعدد سلاح های قدرتمند برای استفاده در جریان بازی .دهها سلاح جذاب و بسیار مهیج برای شلیک !
مراحل مختلف برای بازی انفرادی با فیلم نامه جذاب همراه با بازی چند نفره بسیار مهیج .
شخصیت های جدیدی و متنوع برای انتخاب و با قابلیت های منحصر به فرد .
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.
 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,

] [ 12:45 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی عصر اژدها Dragon Age Origins

920668_54425_front_resize_resize_resize.jpg

نام بازی:Dragon Age Origins
سازنده:Bioware
ناشر:EA
سبک:نقش آفرینی
پلتفرم:ps3-pc-360
امتیاز از سایت های معتبر: 9.8/10
برنده بهترین بازی سال 2009
برنده بهترین بازی e3 2009
برنده یکی از بهترین بازی های این دهه
برنده یکی از بهترین های سبک نقش آفرینی تاریخ
نقش آفرینی:این سبک در بازی سازی یک از سخت ترین بازی ها هم از لحاظ ساختن هم از لحاظ بازی کردن است.حالا این نقش آفرینی که گفتی یعنی چه؟
بازی های نقش آفرینی به بازی هایی گفته می شود که بازی کننده یا بازی باز یا به قول خودمان گیمر ها یه سیر خطی ثابت و مستقیم را برای رسیدن به انتهای بازی طی نمی کنند.سینا میشه بیشتر توضیح بدی؟
سینا:چرا که نه به زبان خیلی ساده تر بازی باز در این سری بازی ها روند بازی به یک صورت خاص و ثابت به پایان نمی رساند که پایانی مشخص دارد بلکه بازی را با توجه به سوالاتی که در آن پرسیده می شود بنا به سلیقه ها و علایق خود به پایان می رساند.این عامل گیمر را بیشتر ترغیب به بازی کردن می کند و از تمام کردن آن خسته نخواهد شد.جدا عرض کنم بازی های نقش آفرینی بسیار زیبا و همینطور سخت هستند .دلیله اینکه می گم سخت باید نقد بازی را تا انتها بخوانید تا متوجه این حرف بشید که میگن بازی کردن بازی های نقش آفرینی کار هرکس نیست مخصوصا این بازی ما که نام دارد.....در جدیدترین محصول استدیوی فوق العاده محبوب bioware (که گیمرها آن سلطان نقش آفرینی در دنیا می دانند "dragon age " نام دارد توانست نظر خیلی از منتقدین و گیمر ها را به خود جلب کند و آن ها را عاشق این سبک کم کار در بازی سازی کند که  توانست عنوان بهترین بازی سال و بهترین بازی نقش آفرینی تاریخ را از آن خود کند."عصر اژدها" یک بازی اسطوره ای تاریخی محسوب می شود که به جنگ ابدی نیکی و بدی می پردازد.

براي دانلود و نقد این بازی توسط نویسنده این پست آماده شده ،برای خواندن نقد کامل این شاهکار بزرگ و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب

[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,

] [ 16:20 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی جدید Black Mirror 3

دانلود بازی جدید Black Mirror 3
 

نام بازی: Black Mirror 3
پلتفورم : pc
ژانر: Quest / Adventure
سال انتشار: March 25, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Viva Media
حمایت توسط : Cranberry Productions
درجه بندی سنی : RP
قابلیت آنلاین:دارد

قصد معرفی و ارائه بازی زیبای Black Mirror 3 را داریم.این بازی در سال 2011 میلادی توسط کمپانی Viva Media منتشر و توسط Cranberry Productions نیز ساخته و حمایت شد.شرح بازی : Black Mirror III یک بازی فوق العاده زیبا با یک داستان کاملا وحشتناک و پر از حادثه از خانوده گوردون میباشد.داستانی پر از یک رسته قتل های مرموز همراه با نفرین یک قلعه وحشتناک !!داستان درست چند دقیقه بعد از پایان بازی Black Mirror II شروع میشود.قلعه ذکر شده در حال سوختن است ، آدریان سعی دارد تا به جنگل فرار کند.اما جالب اینجاست که پلیس وی را به عنوان مظنون اصلی این ماجرا ها دستگیر می کند.در حالی که در بازداشت است کابوس های شبانه وی را رها نمی کند... .در این بازی با 50 کاراکتر جدید رو به رو میشوید.کاراکتر هایی که در نسخه های قبلی وجود نداشته است.ویژگی های بازی :
-ادامه ای از سری بازی های ماجراهایی معروف
-گرافیک عالی،و دارای  بسیاری از رمز و رازهای پنهان
-موسیقی متن فوق العاده مناسب و دلهره آور!!!
دانلود رایگان بازی Black Mirror 3 به هرماه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب..


ادامه مطلب

[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,

] [ 16:15 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی LEGO Harry Potter Years 5-7
دانلود رایگان بازی LEGO Harry Potter Years 5-7


نام بازی: LEGO Harry Potter Years 5-7
پلتفورم : PC / Windows
ژانر: action-adv.
تاریخ انتشار جهانی : 15 November 2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 15 November 2011
تاریخ انتشار در اروپا : 15 November 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Warner Bros Interactive Entertainment
مد بازی : single / multiplayer
تعداد بازیکنان : 1-2
مولتی پلیر : split screen
حمایت توسط : Traveller's Tales
درجه بندی سنی : RP
قابلیت آنلاین:دارد

درست 7 ماه قبل بود که کمپانی کمپانی Warner بازی LEGO Harry Potter: Years 5-7 را تایید رسمی کرد . بعد از گذشت 7 ماه هم اکنون  بازی زیبای LEGO Harry Potter Years 5-7 اس وبسایت میهن دانلود آماده دریافت است . ین بازی برای کنسول های PS3 ،Xbox 360 ،Wii ،PSP ،PC ،DS و 3DS ساخته شده است . همچنین نسخه NGP آن نیز در دست ساخت است، اما زمان عرضه آن پس از زمان عرضه این کنسول دستی اعلام خواهد شد.جالب است بدانید این بازی شامل نسخه های Order of the Phoenix ،Half-Blood Prince و The Deathly Hallows هست . LEGO Harry Potter Years 5-7 عنوان یکی از جدیدترین بازی های تازه منتشر شده در ماه نوامبر سال 2011 میلادی است . ناشر این بازی کمپانی Warner Bros Interactive Entertainment و سازنده ی آن استودیوی بازی سازی Traveller's Tales است . بازی LEGO Harry Potter Years 5-7 بر مبنای 3 كتاب آخر يا 4 فيلم آخر يعني محفل ققنوس، شاهزاده دورگه و يادگاران مرگ به تصویر کشیده شده است .به نقل از Samantha Ryan هري پاتر لگو سالهاي 5-7 تجربه هاي سرگرم كننده اي براي طرفداران لگو و هري پاتر و در هر رده سنيي مياورد. با اين بازي TT هر چيزي كه طرفداران دنياي هري پاتر دوست دارند را با پيچش مختص به لگو آورده است." Tom Stone، مدير عامل TT گفت:"در هري پاتر لگو سالهاي 5-7 پايان واقعا حماسيي به يكي از موفق ترين فيلم هاي تاريخ و گيم پليي اذتبخش براي تمام سنين، خواهيم داد. در اين بازي نسبت به بازي اول قابليت هاي جادويي، حل معما و اكتشافات بيشتري به بازيكنان خواهيم داد." پیش بینی ها درست بود بازی LEGO Harry Potter Years 5-7 همچون تمامی نسخه های بازی های قبلی ، کتاب ها و فیلم های  خود فروش بی سابقه ای داشت . از نکات مثبت این بازی گیم پلی محبوب بازی هست که به نوع خود بی نظیر میباشد و یا حتی به جرات میتوان گفت گیم پلی LEGO Harry Potter Years 5-7 از نسخه های قبلی بازی بهتر و بهبود یافته تر میباشد .
دانلود رایگان بازی LEGO Harry Potter Years 5-7 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه طملب...
 

 


ادامه مطلب

[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,

] [ 15:51 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی کامپیوتر بدون نیاز به نصب فرمانده تاریکی Dark Archon

بازی که امروز برایتان آماده دانلود کرده ایم از نوع بازی هایی است که با موس انجام می شود. این بازی که سیاه چاله نام دارد شما را به عنوان یک سرباز برای مبارزه در یکی از چهار مرحله دعوت می کند. این مبارزات و نبردها در مقابل دیگر نیروها به این خاطر است که در نهایت به رهبر و ناجی نیروهای مردمی خودی مبدل شوید. این بازی با گرافیک عالی و افکت های سه بعدی خیره کننده و حرفه ای بسیار برای هر بیننده ای پر هیجان و نشاط آور خواهد بود. قدرت نابودی منحصر به فرد کشتی های فضایی و قابلیت بهبود تجهیزات با پیشرفت در طی مراحل هیجان بازی را مضاعف می کند.
 ویژگی های بازی:
 ـ بازی بدون نیاز به نصب
 ـ گرافیک فوق العاده
 ـ قابلیت افزایش قدرت نابودگری و اضافه کردن تجهیزات جدید به کشتی فضایی
 ـ افکت های سه بعدی بسیار جذاب
 ـ انعطاف پذیری بسیار مفید در تنظیمات اسکرین بازی
 ـ و ...
 حد اقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی pentium3
 ـ کارت گرافیک حداقل 64MB
 ـ حافظه موقت حداقل 512MB

dark_archon_by_sboxer.jpg

تصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.دانلود بازي در ادامه


ادامه مطلب

[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,

] [ 15:40 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی کامپیوتر استراتژیک و پرتابل ناپلئون Commander Napoleon At War

اگر دقت کرده باشید کمتر بازیی را خواهید یافت که به سبک استراتژیک بوده و در عین حال قابل حمل و بدون نیاز به نصب (پرتابل) باشد. بازی که الان پیش روی شماست یک بازی فکری و مهیج در سبک استراتژیک است. این بازی مربوط می شود به عصر ناپلئون و جنگ هایی که این فرمانده بی نظیر آن ها را رهبری کرده است. شما در نقش فرمانده جنگ بایستی با ساختن قلعه ها و تجهیزات جنگی به رویارویی با دشمنانتان بپردازید. آرایش جنگی سربازان و نحوه توزیع مکانی آن ها و انتخاب مناطق امن برای کارگاههای ساخت تجهیزات جنگی و تولید سرباز نقش بسیار مهمی در پیروزی شما خواهد داشت. از ویژگی های بسیار جذاب بازی تجربه انواع مختلف شرایط آب و هوایی از جمله برف و باران و گل و مناطق جنگی است.
 ویژگی های بازی:
 
ـ گرافیک فوق العاده بازی
 ـ پوشش گسترده نقشه اروپا با جزییات شگفت انگیز
 ـ استخدام فرماندهان تاریخی از جمله نی، بلاچر، ولینگتون و ...
 ـ تجربه جذاب انواع شرایط آب و هوایی در طی مراحل
 ـ قابلیت بازی چند نفره تحت شبکه LAN و PBEM و اینترنت
 ـ و ...
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی pentium3
 ـ کارت گرافیک 64MB
 ـ حافظه موقت 512MB

cnaw-frontshot-800px.jpgتصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.
 


ادامه مطلب

[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,

] [ 15:38 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی کامپیوتر استراتژیک و پرتابل پادشاهان سلتیک Celtic Kings

مانی که جنگ های خونین و خشن قلب اروپا را فرا گرفته و ده ها نفر از قبایل گالیک برای دستیابی به زمین و ثروت های هنگفت مناطق جنگ زده با یکدیگر جنگ و جدال می کنند شما باید ابتکار و دقت و توانایی خود را به کار برده و موقعیت خود را در این پیکار عظیم تثبیت کرده و روز به روز قدرت خود را افزایش دهید تا بتوانید به بزرگترین پادشاهان سلتیک تبدیل شوید. در این راه باید قوای نظامی خود را تقویت کرده و مراقب تمام نیروهای کارگری خود باشید تا بتوانید رفته رفته بر قوای نظامی خود افزوده و قدرت خود را افزایش دهید. در این راه قبایل وحشی و بی رحم آلمانی هر آنچه را که بر سر راه خود می بینند نابود می کنند، باید مراقب آن ها باشید تا آسیبی به نیروهای خودی وارد نشود و احیانا کل نیروهای خودی از بین نروند. بازی "پادشاهان سلتیک" یکی از بازی های بسیار زیبا در زمره بازی های استراتژیک است که مربوط است به زمان جنگ های ناپلئونی. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) آماده دانلود شده است.
 ویژگی های بازی:
 
ـ بازی بدون نیاز به نصب
 ـ گرافیک بسیار بالا و زیبا
 ـ تجهیزات ساختمانی و انواع سلاح های متنوع و غیر تکراری
 ـ بازی برگرفته از وقایع اتفاق افتاده گذشته
 ـ و ...
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی حداقل pentium3
 ـ حافظه موقت حداقل 512MB
 ـ کارت گرافیک حداقل 256MB

2ezgtap.jpgتصاویری از بازی را می‎توانید در ادامه مطلب ببینید.


ادامه مطلب

[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,

] [ 15:35 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی شوتر فضایی Quake III: Arena

2j5b2gj.jpgQuake III: Arena  یک بازی شبیه به بازی Doom است که سبکی اکشن و پر از خون و خونریزی در خود دارد که توانسته در سال 1999 عنوان بهترین بازی اکشن سال را از آن خود کند.ترس و وحشت در بازی موج  می زند با ظاهری خون آلود و گرافیک مناسب آن دوره حال و هوای خاصی را در دل بازیباز به وجود می آورد که خالی از لطف نیست.
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب

[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,

] [ 15:32 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان شوتر اول شخص Swat 4

8x0vw9.jpgشما باز هم با یک شوتر اول شخص زیبا طرف هستید که که در زمان خودش یکی از بهترین های این سبک بوده و توانسته به موفقیت های زیادی دست پیدا کند.نسخه سوم بازی خالی از اشکال نبود ولی سازندگان با الهام گرفتن از تجربیات گذشته توانسته بسیاری از نقص ها را بر طرف کرده و بازی را به بازار عرضه کنند که هنوزم هم به عنوان یک محور در سبک اول شخص از آن یاد می شود.کسانی که با این سبک آشنایی کامل دارند حتما این بازی را تجربه کرده اند و بازی می کنند.شما در نقش نیروهای ویژه ظاهر خواهید شد و با تبهکاران مبارزه خواهید کرد که انصافا کار ساده ای نیست .اگر حواستان نباشد و با این سبک آشنایی کامل نداشته باشید فرصتی برای زنده ماندن پیدا نمی کنید.بافت ها در بازی بسیار طبیعی بوده و از داستان خوبی هم بهره می برد.اسوات 4 یک بازیی گروهی است پس حواستان را خوب جمع کنید که به صورت انفرادی و سر خود عمل نکنید و با گروه پیش بروید تا بتوانید مراحل زیبای بازی را به اتمام برسانید.اگر خود را در این سبک حرفه ای می دانید این بازی محک خوبی برای شما خواهد بود.
برای دانلود و مشاهده کردن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب

[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,

] [ 15:29 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی True Crime: Streets of LA

nnp6o8.jpgبازی: True Crime: Streets of LA
سازنده: Luxoflux
ناشر: Activision
سبک: اکشن ماجراجویی
تاریخ عرضه: 11 می 2004
بازی مشابه: سری GTA
تا به اکنون بازی به آن صورت به بازار نیامده که  هم open world  که با بازی های نظیر    GTAشناخته می شوند و هم از تاکتیک های مبارزه مثل کنگفو در ان استفاده شود.در سال 2004 یکی از بهترین بازی های جهان باز که می توانید در تمام محیط بازی به چرخ زدن و خوش گذراندن بپردازید به بازار آمد که توانست نظر گیمرها را در آن زمان به خود جلب کند. بازی در Hong Kong هست و شما نقش کاراگاه Wei Shen را در اختیار میگیرید. یکی از هدف های United Front Games این هست که هانگ کانگ را بسیار زنده و زیبا درست کند. مردم تو خیابون با یک دیگر حرف میزنند، تو مارکت ها مردم سعی میکنند به شما ماهی بفروشند بازی قرار است بیشتر از 70 تا ماشین و موتور و قایق داشته باشد، این بازی یک Fighting Mechanic خیلی سریع و جذابی داره، که در مواقع میتوانید از محیط درو برتون استفاده کنید. بازی از Cover system استفاده میکند و به شما اجازه میده که به دست حریف های خود شوت کنید و زمانی که تیر ندارید به جای تیر اندازی، حریف خود را با Kung Fu از صد راه ور دارید.! توریست ها از مناتق زیبا شهر عکس میگیرند و بسیاری نکات جالب دیگر که خود شما باد به تنهایی ان را تجربه کنید.
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب

[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,

] [ 15:28 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازي كامپيوتر مسابقات موتور سواري اكشن Jacked Game Portable

انلود رايگان بازي كامپيوتري مسابقات موتور سوار JACKE GAMES Portable  نام بازي در سبك مسابقات موتور سواري ازاد در خيابان هاست كه در مسابقه معمولي موتور راني خلاصه نمي شود همان طور كه در عكس هاي اين بازي كامپيوتري زيبا مشاهده ميكنيد در اين مسابقات به جز راندن موتور از ابزار بزن بزن هم استفاده ميشود كه جزابيت فوق العاده زيبايي به بازي ميدهد همچنين با وجود ماموران پليس و تعقيب گريز ان ها در حين مسابقات سختي و هيجان كار دو چندان ميشود كه  اين از خصوصيات بي نظير اين بازي ميباشد. شما در اين مسايقات ابتدا با يك موتور اماتور به مسابقه خواهيد پرداخت و با كمي سعي و تلاش و بدست اوردن عناوين خواهيد توانست از موتور سيكلت هاي پر قدرت تر و هم چنين ابزار جنگي خاص تري بهره ببريد در واقع بزن بزن در حين مسابقه در اين بازي باعث خنده به گونهاي در فرد بازي كننده ميشود كه تا اين بازي را خوتان به شخصه بازي نكنيد نخواهيد فهميد. سايت ميهن دانلود با هدف رضايت كاربران محترم خود اقدام به قرار دادن بازي هاي كامپيوتري به صورت پرتابل بدون نياز به نصب كرده است كه اين بازي يكي از همان گونه بازي هاست كه با يك كليك ساده بازي اجرا مي شود پيشنهاد ميكينم اين بازي بي نظير را از دست نديد!

ويژه گي هاي بازي كامپيوتر  JACKED GAMES Portable   :
- حجم كم در عين حال گرفيك بسيار بالا
- طراحی جدید و و متفاوت تر از نسخه پلي استيشن
- عدم نیاز به سخت افزار براي اجراي بازي
- مناسب برای سنين بالاي 13 سال
- اجرا و انجام ساده و آسان بازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
-
و...

JACKED GAMES Portable

 


ادامه مطلب

[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,

] [ 15:15 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی Dead Island Game of the Year Edition جزیره ی مرده ها
 دانلود بازی Dead Island Game of the Year Edition جزیره ی مرده ها
نام بازی: Dead Island
پلتفورم : pc
ژانر: action / FPP
ناشر: Deep Silver / Koch Media
حمایت توسط : Techland
درجه بندی سنی : +17
پلی مد : single / multiplayer
مولتی پلی : Internet
قابلیت آنلاین:دارد

 
اگر شما یک رویای خاص از بهشت در ذهن می پرورانید ،ما می داینم که این رویا را چگونه به حقیقت بپیوندانیم .فقط در سواحل پاپوا گینه نو، واقع در جنوب خط استوا و فقط در شمال استرالیا شاهد چینش های منحصر بفرد این بازی هستید .بازی توسط موتور گرافیکی Chrome Engine به دنیای گیم معرفی شد ! اگر بخواهیم بازی Dead Island را در یک جکله معرفی کنیم باید بگوییم Dead Island یک بازی اکشن موفق هست که محدودید در آن معنا ندارد .بازی ترس را به گیمر میچشاند .
کرکتر هایی تحت عنوان رامبی ها وظیفه این کار را بر عهده دارند.در بازی Dead Island گیمر از همان ابتدا میتواند یکی از 4 کرکتر طراحی شده را انتخاب کند و تا آخر بازی و پیشبرد آن و خلق صحنه های بصری و( سايت ما ) در نهایت دنبال کردن داستان، پا با پا این کرکتر پیش برود. این 4 کرکتر هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و ویژگی های مشابه بین این 4 کرکتر کم دیده شده است.شخصیتی تحت عنوان Greg  در نمایشگاه ای3 سال 2011 میلادی به نمایش عموم در آمد که در آن این کرکتر چاقویی در اختیار دارد که میتواند توسط آن دشمنان و زامبی ها را مورد هدف قرار داده و سهم به سزایی در(شارژ) نابودی آنها داشته باشد.هم اکنون نسخه استیم این بازی داز میهن دانلود آماده دریافت میباشد. در ابتدای بازی شما 4 کاراکتر برای انتخاب دارید و با انتخاب آن 20 تا 30 ساعت به جستجو در جزیره و کشتن زامبی ها می پردازید. محتوای بازی جذابیت چندانی ندارد اما قسمتهای جانبی آن به جذابیت آن می افزاید. مردن در این بازی اتفاق نا خوشایندی به حساب نمی آید چرا که مجددا شما از همان مکان به ادامه بازی می پردازید ولی از مبلغ پول در نظر گرفته شده برای شما کم می شود




 


ادامه مطلب

[ شنبه 24 فروردين 1392برچسب:,

] [ 19:51 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی Dead Space 3

 دانلود بازی Dead Space 3
|نسخه ی Black Box|

نام بازی: Dead Space 3
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Artsسایت شارژ
مد بازی  : N/A
حمایت توسط : Visceral Games
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

Dead Space در زمانی که عناوین ترسناک ژاپنی در افول بوده و بیشتر اکشن شده بودند ظاهر شد. عنوانی که بر خلاف دوستان ژاپنی اش هیچ چیز غیر از ترس نداشت و یادآور دوران طلایی این سبک بود. این عنوان در شماره دوم خود در اکثر موارد پیشرفت کرد و برخلاف چیزی که بسیاری انتظار داشتند اکشن نشد و آیزاک هنوز هم با کابوس هایی وحشتناک روبرو بود.

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب

[ شنبه 24 فروردين 1392برچسب:,

] [ 19:47 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی Resident Evil 6 وحشت در نگاه اویل
 دانلود بازی Resident Evil 6 وجشت در نگاه اویل
|نسخه ی RELOADED به همراه پکیج دی ال سی ها و تراک های صوتی بازی |

نام بازی: Resident Evil 6
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Capcom
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Capcom
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

یک تعادل بسیار عالی بین 3 شخصیتی که در این بازی با آن ها مواجه می شوید، وجود دارد که به شکلی بسیار زیبا شما را غافلگیر خواهد کرد. بازیکنان قسمت های جدیدی را در E3 مشاهده کردند که به فضای نسخه چهارم و مکان های ترسناک و عجیب آن شبیه بودند.
 
 بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند. در حالیکه کریس (Chris) را پس از اتفاقات نسخه پنجم این سری از بازی ها در این عنوان مشاهده می کنیم، بازی در بخش های دیگر تفاوت های زیادی با آن چیزی که در زمان کنترل بازی با کریس مشاهده کردید، داشته است. مأموریت هایی که لیان کندی (Leon S. Kennedy) در این بازی پیش رو دارد، بسیار متفاوت تر از چیزی است که کریس انجام می دهد. فضایی که لیان در آن ها حضور دارد، بسیار خاص هستند و اتمسفر سنگینی بر آن ها حکم فرما است. همچنین روند بازی در این قسمت ها آرام تر است و بازیکنان بیش از پیش در این قسمت ها خود را در فضای ترسناک بازی حس می کنند. در این قسمت با صحنه های تیراندازی کمی مواجه می شوید و حتی بخش های کمی هم برای دویدن در نظر گرفته شده اند. در دمویی که از این قسمت به نمایش درآمد، در 20 درصد پایانی آن ها شاهد مبارزه و صحنه های تقریباً اکشن بودیم...

 


ادامه مطلب

[ شنبه 24 فروردين 1392برچسب:,

] [ 19:37 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رایگان بازی استراتژیک جنگ های صلیبی 3 StrongHold: The Legends

l

Stronghold legends.jpg
بالاخره نسخه سوم بازی جنگ های صلیبی هم می توانید از سایت میهن دانلود به طور کاملا رایگان دریافت کنید.
این نسخه از بازی هم مانند نسخه های قبلی از هسته اصلی بازی قدرت می گیرد. به عقیده خیلی از علاقه مندان بازی های استراتژیک این بازی از تمام نسخه های قبلی بهتر است. گرافیک بسیار بالای بازی یکی از ویژگی هایی هست که موجب محبوبیت این بازی شده است . در این نسخه اصلاحات بسیار زیادی انجام شده است و نژاد ها و سربازان و خانه های مختلف به این بازی افزوده شده است .
این بازی هم مانند دیگر بازی های استراتژیک هست که به صورت داستانی و مولتی پلیر انجام میگیرد . اگر بازی را به صورت داستانی بازی کنید شما در نقش یک شوالیه هستید که باید یک نفر را نجات داده و با او به به ساخت قلعه نیمه تمام خود بروید در این راه با سختی های بسیار زیادی روبرو می شوید که باید با تدبیر و اندیشه خود بر ان ها غلبه کنید.
برخی از ویژگی های و عکس های بازی در ادامه مطلب
 

 
برخی از ویژگی های بازی نسبت به نسخه های قبلی:
-
گرافیک بسیار بالا
-نژاد های جدید
-لرد های جدید
-سربازان جدید
-ساختمان های جدید
-داستانی زیبا
-محیط کاربر پسند
سیستم مورد نیاز:
-تمامی ویندوز ها
-
سی پی یو 1.6 گیگاهرتز به بالا
-رم 512 مگابایت به بالا
گرافیک 128 به بالا
 

 

 

براي دانلود و تصاوير بازي به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب

[ شنبه 24 فروردين 1392برچسب:,

] [ 19:31 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 بازی ندای وظیفه: جنگ مدرن 3

بازی Call of Duty Modern Warfare 3 توسط گروه Infinity Ward و با موتور قدرتمند IW Engine طراحی و ساخته شده است و عرضه کننده این بازی کمپانی بزرگ Activision می باشد. از قابلیت های این بازی    می توان به داستان خوب بازی و همچنین قدرت تخریب بازی اشاره کرد که نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است. البته در این سبک از بازی می توان به رقیب قدرتمند این بازی یعنی Battlefield 3 اشاره کرد که هر دو بازی را می توان جزو برترین بازی های سال ۲۰۱۱ نام برد. در این بازی سعی شده است که تمام حرکات طبیعی به نظر برسد به عنوان مثال وقتی تیری به شما اصابت می کند لکه های خون به صفحه مانیتور شما می پاشد که این خود یکی از نکات جالب طراحی این بازی است.

 

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب

[ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:,

] [ 12:51 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود آپدیت های جدید بازی Call Of Duty : Black Ops Update 5 & 6

 

امروز آپدیت شماره ۵ و ۶ بازی فوق العاده زیبا و محبوب Call Of Duty : Black Ops عرضه شد ! این آپدیت ، دارای تمامی آپدیت های شماره های پیشین بوده و همچنین تغییرات جدیدی را در بازی ایجاد می کند که از جمله آن ها : بهبود کارایی و بازدهی CPU شما در هنگام بازی ، بهینه سازی هماهنگی بخش زامبی بازی ، برطرف سازی برخی مشکلات در نقشه های بازی ، جلوگیری از ایستادن غیر منتظره بازی ، رفع عیب رادار بازی ، اضافه کردن ۱۲ بازیکن جدید به لیست بازیکنان و … . شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. برای مشاهده روش نصب آپدیت ، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

blackops cover دانلود آپدیت های جدید بازی Call Of Duty : Black Ops Update 5 & 6

 براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب

[ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:,

] [ 12:49 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود رايگان بازي كامپيوتر كال اف ديوتي 5 Call of Duty 5 World at War

به جرات سری بازیهای ندای وظیفه یا Call Of Duty را از جمله بهترین بازیهای رایانه ای دانست.اگر از آن گیمر حرفه ای باشید و چند سالی باشد که به طور حرفه ای بازی میکنید حتما اسم سری Call Of Duty به گوشتان خورده است شاهکاری که سبک بازی اکشن اول شخص را چندین درجه ارتقا داد . اگر اشتباه نکنم 4-3 سال پیش بود که شرکت بازی سازی اکتیویژن با همکاری Infinty ward یک بازی را در سبک اکشن اول شخص ارائه داد که داستان آن در زمان جنگ جهانی دوم میگذشت . گرافیک بالا ، داستان پردازی قوی و صداگذاری عالی از مشخصات این بازی بودند که آن را در رده ی بهترین بازی های اول شخص قرار داد . در سال 2005 اکتیویژن با همکاری شرکت Infinty War دومین بازی این سری را تولید کرد که به عقیده ی من یکی از بهترین اکشن های تاریخ است و خواهد بود . این دو شرکت این بار با همکاری یکدیگر شاهکاری عظیم ساختند که با کلمات موجود به راحتی قابل توصیف نیست . گرافیک بسیار بالا ، داستان گیرا و جذاب و مفهوم و صداگذاری حرفه ای از مشخصات این بازی بودند که ایراد گرفتن از بازی را بسیار سخت میکردند .زیبا ترین مشخصه ی بازی اکشن نفس گیر آن بود بطوری که هیچ بازیبازی بعد از Call of Duty 2 هیچ بازی اکشن اول شخصی خیلی به مذاقش خوش نمی آمد و شما می توانید این بازی هیجان انگیز رو از سایت قدرتمند وطن20 از لینک مستقیم برای اولین بار در یبن سایت های فارسی دانلود کنید و کرک بازی در آن می باشد و قابلیت آنلاین هم دارد و برای درخواست بازی نظر بدهید.

 

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب

[ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:,

] [ 12:37 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی Crysis 3 Digital Deluxe برای PC

 

 

Crysis 3 Digital Deluxe

 

 

 

 

 

دانلود بازی Crysis 3 Digital Deluxe برای PC

 

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۲/۱۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۴٫۱ GB

Crysis همواره با گرافیکش زبانزد خاص و عام بوده، حتی سخت ترین منتقدان بازی هم گرافیک آنرا فوق العاده می دانند و با گذشت حتی چندین سال از انتشار کرایسیس ۲ همواره بازیبازان و منتقدان گرافیک بازی ها را با آن مقایسه می کنند. شاید اینبار واقعا قرار است کارت گرافیک شما ذوب شود! نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. ترکیب محیط طبیعی و بزرگ نسخه اول با فضای بسته و مدرن نسخه دوم به زیبایی در Crysis 3 مشاهده می شود. برگ ها و شاخه های بزرگ از درون ساختمان های بلند بیرون زده و بعضی وقت ها پیچیده شدن آن ها به دور ساختمان ها باعث شکست و یا فرو ریختن آن ها شده اند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …


ادامه مطلب

[ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:,

] [ 12:30 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی فلش و فوق العاده محبوب آهنگری جک اسمیت JackSmith

Loading ... Loading ...

JackSmith بازی فلش و فوق العاده محبوب آهنگری جک اسمیت JackSmith

برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی

بازی آهنگری جک اسمیت یا به اختصار JackSmith یکی از شاهکار های خلاقانه و بسیار جذابی بوده که توسط شرکت Flipline Studios طراحی و منتشر شده است. داستان و محتوی اصلی این بازی در مورد آهنگری بسیار ماهر , با شخصیت حیوانی به نام Jack بوده که در زمان های دور و در دوره ی پادشاهی عادل میزیست. ولی در این میان دستیاری به نام Dudley افکار شومی را در سر می پروراند و در نهایت به قصد آسیب رساندن به سرزمین , پرنسس را به طور ناگهانی و با بی رحمی هر چه تمام تر از این سرزمین می رباید.

Jack نیز با مشاهده این ماجرا تصمیم می گیرد تا تمامی مهارت های خود را به کار گیرد تا پرنسس به قصر پادشاهی برگردانده شود. ولی او هیچ مهارتی در جنگ نداشته و با ساخت سلاح هایی همانند شمشیر برای نیرو های قصر به این کار می پردازد. ممکن است در ابتدا ساخت این سلاح ها کار ساده ای به نظر برسد ولی با پیشرفت مراحل زمان ساخت نیز کاهش می یابد و میبایست دقت عمل دو چندان شود. هم اکنون می توانید بازی سرگرم کننده JackSmith را به صورت فایل فلش ( Swf ) با حجمی باورنکردنی و بدون نیاز به کرک دریافت کنید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:,

] [ 12:22 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی جذاب جنگ شمال با جنوب The Bluecoats North vs South

The Bluecoats North vs South بازی جذاب جنگ شمال با جنوب The Bluecoats North vs South

The Bluecoats North vs South عنوان یک بازی در سبکی شبیه به استراتژیک بوده که در آن مسولیت اداره خاک شمالی آمریکا هستید. در این بازی میبایست با تعلیم و آماده سازی ارتشی پر تعداد به طور غافل گیرانه ای به قلمرو جنوبی حمله کرده و آن جا را به تصاحب در بیاورید. ولی باید در نظر داشته باشید که قبل از این کار نیرو های دشمن از هر فرصتی مانند حمله به کشتی های تجاریتان استفاده می کنند تا به مرور زمان قلمرو تان را به نابودی بکشند. داستان بازی The Bluecoats North vs South بسیار جالب و طنز آمیز بوده و در حد بازی های اکشن و پر خشونت ساخته شده است و گرافیک بسیار مناسبی دارد.

نسخه بدون مشکل و سالم بازی قرار داده شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:,

] [ 12:19 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی بسیار محبوب و خاطره انگیز ماموریت های یک پلیس Virtua Cop 2

Virtua cop 2 بازی بسیار محبوب و خاطره انگیز ماموریت های یک پلیس Virtua Cop 2

بدون شک بسیاری از شما بازی فوق العاده جذاب و خاطره انگیز Virtua Cop 2 یا همان ماموریت های یک پلیس را به یاد می آورید.این اثر در سال 1995 توسط شرکت SEGA ساخته شده و بعد ها برای کامپیوتر نیز منتشر شده است. این بازی با وجود کم حجم و گرافیک معمولی که دارد فوق العاده سرگرم کننده بوده و برخی از بازی خور ها را به دوران کودکیشان می برد. هدایت بازی Virtua Cop 2 با استفاده از ماوس بوده و از ده ها مرحله جذاب و متنوع , کاراکتر های مختلف از جمله دزد ها و افراد بی گناه بهره مند می باشد.  امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.


ادامه مطلب

[ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:,

] [ 12:17 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی هیدن آبجکت فرار از جزیره فراموش شده Escape From Lost Island

escape from lost island بازی هیدن آبجکت فرار از جزیره فراموش شده Escape From Lost Island

یکی از سبک هایی که همه روزه در حال گسترش و پیشرفت ولی با همان شیوه ی کلاسیک بوده , سبک هیدن آبجکت ( Hidden Object ) است. تا کنون هزاران بازی در این سبک طراحی و منتشر شده است که Escape From Lost Island یکی از جذاب ترین و در عین حال کم حجم ترین آن ها به حساب می آید. حجم مناسب و متعدد بودن مراحل این بازی , آن را از دیگر آثار متمایز کرده است.

داستان بازی از از موقعی شروع می شود که کشتیتان در کنار جزیره ای دور از تمدن و مرموز غرق شده و مجبور به سکونت در آن جا می شوید. نکته ای که در این میان هائز اهمیت بوده متفاوت بودن سر و وضعتان از اهالی جزیره است که می بایست خود را از چشم هایشان مخفی سازید. وجود انواع ماجرا ها و معما های بسیار جالب در Escape From Lost Island جذابیتی خاص به آن بخشیده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:,

] [ 12:10 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی بسیار خلاقانه و متفاوت جک چرخ دنده ای Gear Jack

Gear Jack بازی بسیار خلاقانه و متفاوت جک چرخ دنده ای Gear Jack

در عرصه بازی سازی همیشه بازی هایی که حجم و گرافیک و بسیار بالا دارند موفق نمی شوند بلکه آثاری به موفقیت می رسند که متفاوت تر از بازی های هم سبک خود ساخته شوند و دارای جذابیت خاصی باشند. Gear Jack از این نوع شاهکار ها بوده که با وجود حجم بسیار مناسب و گرافیک نه چندان زیادی که داشته از جنبه ی سرگرمی بسیاری برخوردار می باشد. شرکت سازنده آن ابتدا نسخه ای از بازی را برای سیستم عامل هایی از جمله اندروید منتشر شد که پس از کسب رتبه در میان بهترین بازی های سال , نسخه PC آن نیز انتشار یافت.

مراحل بازی Gear Jack حالتی مرموز داشته و برای گذشتن از هر یک , نیازمند تفکر بسیاری است. محیط و مکان هایی که در آن به گشت و گذار می پردازید آمیزه ای از قطعات فلزی , چرخ دنده ها , میله ها و لوله های فلزی بوده که توسط ربات کوچکی به نام Jack بر روی آن ها مراحل را طی خواهید کرد. هم چنین موانع بسیاری بر سر راهتان قرار دارد که باعث می شوند گیمر در برخی از قسمت ها سردرگم شود و قادر به ادامه را نباشد. از جمله این موانع می توان به پل های شکسته , سطوح لعزنده , مکان های تاریک و… اشاره نمود که البته این بخش ها به بازی جذابیتی خاص می بخشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:,

] [ 17:43 ] [ Leonardo ]

[ ]

Airline Baggage Mania مدیریت بخش امانت داری فرودگاه در بازی Airline Baggage Mania

سری بازی های مدیریتی و یا به اصطلاح Dash یکی از سبک های بسیار جذاب و کاربرپسند بوده که تا کنون هزاران بازی متفاوت در این سبک ساخته شده است. آثار ساخته شده در سبک مدیریتی با وجود اینکه حجم بسیار کم و گرافیک معمولی که دارند , از جنبه ی سرگرمی بسیار بالایی بهره مند هستند. Airline Baggage Mania یکی از بازی های طراحی شده در این سبک بوده که جریانات کلی آن در بخش امانت داری یک فرودگاه بزرگ دنبال شده که در آن وظیفه دارید تا انواع کیف ها , امانات , اشیاء گران قیمت و… را که به بخش تحویل داده می شود به سرعت جابجا کرده و به دست صاحبانشان برسانید.

این بازی دارای 70 مرحله بسیار پر تنوع و زیبا بوده که در مراحل اولیه انتقال امانات کار ساده ای به نظر می رسد ولی با پیشرفت مراحل خواهید دید که بدون داشتن سرعت عمل و دقت قادر به اتمام مراحل نخواهید بود. محیط بازی نیز هر چند مرحله یکبار با تغییر و تحولی که در آن به وجود می آید جذابیتی خاص به مراحل می بخشد. هم اکنون می توانید نسخه Deluxe و کامل Airline Baggage Mania که توسط شرکت بزرگ Big Fish Games انتشار یافته به صورت رایگان و با لینک مستقیم از این سایت دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:,بسيبس,بازي , مديريسي,

] [ 17:30 ] [ Leonardo ]

[ ]

Airline Baggage Mania مدیریت بخش امانت داری فرودگاه در بازی Airline Baggage Mania

سری بازی های مدیریتی و یا به اصطلاح Dash یکی از سبک های بسیار جذاب و کاربرپسند بوده که تا کنون هزاران بازی متفاوت در این سبک ساخته شده است. آثار ساخته شده در سبک مدیریتی با وجود اینکه حجم بسیار کم و گرافیک معمولی که دارند , از جنبه ی سرگرمی بسیار بالایی بهره مند هستند. Airline Baggage Mania یکی از بازی های طراحی شده در این سبک بوده که جریانات کلی آن در بخش امانت داری یک فرودگاه بزرگ دنبال شده که در آن وظیفه دارید تا انواع کیف ها , امانات , اشیاء گران قیمت و… را که به بخش تحویل داده می شود به سرعت جابجا کرده و به دست صاحبانشان برسانید.

این بازی دارای 70 مرحله بسیار پر تنوع و زیبا بوده که در مراحل اولیه انتقال امانات کار ساده ای به نظر می رسد ولی با پیشرفت مراحل خواهید دید که بدون داشتن سرعت عمل و دقت قادر به اتمام مراحل نخواهید بود. محیط بازی نیز هر چند مرحله یکبار با تغییر و تحولی که در آن به وجود می آید جذابیتی خاص به مراحل می بخشد. هم اکنون می توانید نسخه Deluxe و کامل Airline Baggage Mania که توسط شرکت بزرگ Big Fish Games انتشار یافته به صورت رایگان و با لینک مستقیم از این سایت دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:,بسيبس,بازي , مديريسي,

] [ 17:30 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی به یاد ماندنی دسپرادوس Desperados Wanted Dead or Alive

desprados بازی به یاد ماندنی دسپرادوس Desperados Wanted Dead or Alive

Desperados Wanted Dead or Alive نام یک بازی فوق العاده محبوب و وسترن در سبک استراتژیک و اکشن بوده که در سال 2001 پس از انتشار آن طرفداران بسیاری پیدا کرد. این بازي توسط شرکت Spell Bound ساخته شده و بازی گرافیک مناسبی نسبت به حجمش داراست. در این بازی در ابتدا شخصی به نام John Cooper را هدایت می کنید و ماموریتی به شما داده می شود که میبایست به پایان برسانید. به مرور زمان به گروهتان افزوده می شود که در نهایت یک گروه 6 نفره را تشکیل می دهید و هر کدام از آن ها سلاح ها و ترفند های خود را دارند. امید است با دریافت این بازی لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:,

] [ 17:28 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی مهیج و اکشن مبارزات خیابانی Street Fighter Alpha 2

بازيStreet Fighter Alpha 2 بازی مهیج و اکشن مبارزات خیابانی Street Fighter Alpha 2

سری بازی های Street Fighter یا همان مسابقات خیابانی , یکی از جذاب ترین و قدیمی ترین بازي  هایی است که در سبک اکشن و دو بعدی ساخته شده و هم چنان نسخه های جدید ترین از آن ساخته و منتشر می شود. Alpha 2 نسخه ای نسبتا قدیمی ولی پر هیجان از این بازی بوده که توسط شرکت CAPCOM طراحی شده است. این بازی سبکی شبیه به بازی معروف Tekken داشته و با کاراکتر های متنوع و پر قدرتی که داشته می تواند مبارزه ای بسیار پر تنش به وجود آورد. هم چنین Street Fighter Alpha 2 دارای حجم و گرافیک بسیار مناسبی بوده و بسیار سرگرم کننده می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:,

] [ 17:24 ] [ Leonardo ]

[ ]

مبارزات خیابانی با سبکی فانتزی در بازی Super Cosplay War Ultra

super cosplay war ultra مبارزات خیابانی با سبکی فانتزی در بازی Super Cosplay War Ultra

Super Cosplay War Ultra نام یک بازی بسیار پر هیجان با سبکی فانتزی بوده که در آن به مسابقات خیابانی با قهرمانان فانتزی می پردازید. این اثر برگرفته از مجموعه بازي های پر طرفدار Street Fighter بوده و تقریبا در همان سبک با حجمی بسیار کم تر از آن طراحی و منتشر شده است.

چندین قهرمان برای مبارزات در اختیار دارید که هر یک از آن ها قدرت ها و فنون رزمی خاص خود را دارند که قادرید با ترکیب کلید ها هر یک از آن ها را بر روی حریف امتحان کرده و او را از پای در آوردی ! هم چنین زمینه و میدان بازی قابل تغییر بوده و گرافیک و محیط آن نیز بسیار زیبا طراحی شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:,

] [ 17:17 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی اکشن و پر خاطره سرباز کوچک Metal Slug 1.5 برای PC

metal slug 1.5 بازی اکشن و پر خاطره سرباز کوچک Metal Slug 1.5 برای PC

سری بازی های سرباز کوچک یا همان Metal Slug یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین ها در کنسول قدیمی Play Station 1 بوده که بعد ها برای کنسول های پیشرفته تر نیز طراحی شد. نسخه 1.5 از بازی Metal Slug دارای مراحل جذاب و جدید تری نسبت به نسخ قبلی بوده و بازی به طور کامل و بدون افت کیفیت برای کامپیوتر شبیه سازی شده است.

Metal Slug در مقایسه با بازي های پیشرفته و امروزی گرافیک بالایی نداشته ولی به جرات می توان گفت که جذابیت آن فوق العاده زیاد بوده و با گیم پلی خاص و بالایی که دارد بازی خور را در خود محو کرده به طور که گذر زمان به هیچ وجه احساس نمی شود. در جریان بازی می توانید از سلاح های گرم و سرد بسیاری استفاده کرده و دشمنان را در هر یک از مراحل نابود سازید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:,

] [ 16:55 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی هیجان انگیز و جذاب تالار بیگانیگان Alien Hallway

alien hallway بازی هیجان انگیز و جذاب تالار بیگانیگان Alien Hallway

تالار بیگانگان یا همان Alien Hallway عنوان یک بازی اکشن و پر از خشونت با حجمی بسیار مناسب بوده که در جریان بازی در تالاری بسیار بزرگ و پر از بیگانه یا همان موجودات فضایی ( Allien ) رخ می دهد. شما به عنوان یک فرد حرفه ای وظیفه دارید تا به هر نحوی که شده بیگانگان را از آن جا دور ساخته و به طور کامل نابودشان کنید.

برای نابودی آن ها می توانید از سلاح ها و تجهیزات پیشرفته و متنوعی استفاده کنید تا در نبرد پیروز شوید. با گذشت هر یک از مراحل تعداد آن ها بیشتر شده و سلاح های بهتری در اختیارتان قرار می گیرد. بازی Alien Hallway قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله 7 و Vista بوده که می توانید آن را به صورت رایگان دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:,

] [ 16:54 ] [ Leonardo ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه