گيمز لـــــــــند

دانلود بازی های باحال

دانلود بازي GTA IV



 

نکته مهم : هنگام استخراج فایل زیپ توجه داشته باشید که درایو شما ۶ گیگ فضای خالی داشته باشد ، بعد از استخراج فایل iso را در نرم افزار درایو مجازی daemon tools قرار دهید و اجرا کنید.




 



 



 




 



 







 

در صورتی که از سرور اول نتوانستید دانلود کنید از سرور دیگر استفاده کنید.





[/QUOTE]

[ یک شنبه 10 دی 1391برچسب:,

] [ 13:7 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی GTA5

دانلود بازی GTA San Andreas Original

 

دانلود بازی GTA San Andreas Original

 

بازی فوق العاده جذاب و هیجانی GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رغبای خود را کنار زد گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییراتی هستند که در نسخه های جدید از GTA میبینیم ، در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید چیز دیگری ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید و از هر راهی برای پول درآوردن باید استفاده کنید ، گرافیک بازی بسیار روان و قابل قبول است و بافت بازی نیز خوب بوده و در مقایسه به نسخه قبلی بسیار بهبود یافته است GTA San Andreas دارای مراحل بسیار جذاب و مهیج بوده که به شما کاربران عزیز پی سی دی پیشنهاد می کنیم که اگر تاکنون تجربه ی این بازی را نداشته اید آن را دانلود کنید

 

 

 

 

 


دانلود بازی GTA San Andreas Original دانلود قسمت اول فایل (لینک مستقیم)Embedupload

 

دانلود بازی GTA San Andreas Original دانلود قسمت دوم فایل (لینک مستقیم)Embedupload

 

دانلود بازی GTA San Andreas Original 606 MB

 

دانلود بازی GTA San Andreas Original رمز: www.p30day.com

[ یک شنبه 10 دی 1391برچسب:,

] [ 13:5 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي سگ هاي خواب آلود

در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin’s Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.او سری به دوستان قدیمی خود می زند و متوجه می شود که آن ها حالا به تبهکارهای خرده پایی تبدیل شده اند که در پایین ترین سطح فقر هنگ کنگ زندگی می کنند. وی در حقیقت یک پلیس مخفی است که می خواهد وارد یک گروه خلافکار شود. UFG عاشق فیلم های اکشن هنگ کنگی است و این موضوع را در سرتاسر Sleeping Dogs مشاهده می کنیم. شاید این بازی از Open-Worldهای زیادی الهام گرفته باشد و فضا و داستانی شبیه به فیلم های جان وو (John Woo) دارد. وی شن یک قهرمان اکشن معمولی در فیلم های هنگ کنگی است. او سرسخت و با اعتماد به نفس است. داستان بازی نه تنها به خودی خود جذاب است، بلکه به گیم پلی بازی هم کمک می کند و در طول بازی شما می توانید با به دست آوردن XP حرکات جدید در مبارزه یاد بگیرید و یا لباس ها و ماشین های متفاوتی را آزاد کنید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

sleeping dogs pc cover small دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

یک Face XP هم در بازی وجود دارد که نحوه برخورد مردم با وی را مشخص می کند. با استفاده از این موضوع می توانید در خریدهای خود از مغازه ها تخفیف بگیرید و توسط یک پلیس یا خلافکار ستایش شوید. همانند هر قهرمانی، وی، هم با سلاح گرم حرفه ای است و هم بدون آن. مکانیزم مبارزه بازی یکی از بهترین نکات Sleeping Dogs است، چون خیلی ساده اجرا می شود، ولی خیلی متنوع و عمیق است و شما مدام به دنبال پیدا کردن حرکات جدید هستید. می توانید اشیاء محیط را پرتاب کنید، با لگد ضربه بزنید و یا با مشت به استقبال صورت دشمن بروید. حرکات خشنی مثل فرو کردن سر دشمن به داخل فن های بزرگ و یا کوبیدن سر آن ها به در ماشین هم وجود دارند.خشونت این بازی دقیقاً خشونتی است که در فیلم های سرزمین مادری آن دیده می شود. بخش تیراندازی بازی شبیه به Gears of War کار شده و شما مدام باید در محیط سنگر بگیرید و البته زرق و برق فیلم های جان وو هم در آن دیده می شود. بعضی وقت ها شما می توانید از سیستم Slow-Motion هم استفاده کنید. در این حالت صداها و موسیقی هم آرام می شوند و شما در چند ثانیه می توانید دشمنان را هدف گیری کنید و آن ها را از پا درآورید. بخش Bullet-Time بازی به اندازه Max Payne 3 عمیق نیست، ولی مسلماً استفاده از آن لذت بخش است. همچنین وقتی شما ماشین و یا موتوری را منفجر کنید، سیستم Slow-Motion فعال می شود. تصادف و انفجار ماشین ها خیلی جذاب و سینمایی کار شده اند و سرقت ماشین و حرکات جالب روی آن ها خیلی شبیه به بازی Wheelman است.

همچنین سیستم ضربه زدن با ماشین Wheelman هم در این بازی دیده می شود. شما می توانید با استفاده از یک دکمه به ماشین های کناری خود ضربه سنگینی وارد کنید. این موضوع در مسابقات خیابانی هم خیلی استفاده می شود. نقشه هنگ کنگ پر از مأموریت ها و فعالیت های مختلف است که می توانید در آن کارهایی برای پلیس انجام دهید و یا به خلافکارها کمک کنید. مراحل فرعی جالبی در بازی وجود دارند. مثلاً می توانید از مناطق دیدنی هنگ کنگ برای یک خانمی که می خواهد کارت پستال درست کند، عکس بگیرید. خوشبختانه مضامین و جزئیات بازی بسیار زیاد و متنوع کار شده اند. بخش صداپیشگی بازی هم اسامی معروفی را به همراه دارد. ویل یون لی (Will Yun Lee) که در Die Another Day بازی کرده بود، در این بازی هست. تام ویلکینسون (Tom Wilkinson) و پار شن (Parr Shen) از Infernal Affairs در بازی هستند. اما استون (Emma Stone)، لوسی لیو (Lucy Liu) و جیمز هنگ (James Hong) هم در این بازی دیده خواهند شد. Sleeping Dogs به نظر بازی بزرگ و زیبایی خواهد شد که مضامین زیادی را به همراه دارد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Core 2 Duo 2.0 GHz or Althon X2 2.4 GHz
Video Card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card, ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher with 512 MB
Memory: 2 GB RAM
OS: Windows Vista or Windows 7
HDD Space: 15 GB

 

سیستم پیشنهادی:

Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
Video Card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, Nvidia GeForce GTX 560 or ATI Radeon 6950 with 1 GB
Memory: 4 GB RAM
OS: Windows 7 64-bit
HDD Space: 15 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

Sleeping Dogs S1 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC Sleeping Dogs S2 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

Sleeping Dogs S3 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC Sleeping Dogs S4 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

Sleeping Dogs S5 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC Sleeping Dogs S6 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

 

source دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC توضیحات نصب: ابتدا مطمئن شوید که آنتی ویروس شما حتما غیر فعال می باشد. حال فایل های فشرده را اکسترکت نمایید و فایل ISO به دست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید. به نصب بازی بپردازید و پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در فولدر SKIDROW در دی وی دی شماره ۲ بازی را در محلی که بازی را نصب نموده اید جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که بازی را حتما از طریق Launcher بازی که در محل نصب بازی شما می باشد به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و همچنین فایل اجرایی بازی را در لیست بلاک فایروال خود قرار داده تا از آپدیت بازی و از دسترسی به اینترنت جلوگیری شود. همچنین اگر مایل به فعال سازی آنتی ویروس خود پس از اجرای بازی بودید، دقت کنید که فایل buddha.dll را حتما در لیست Exclusions در آنتی ویروس خود قرار دهید تا از پاک شدن این فایل توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

کاور اوریجینال بازی (برای مشاهده سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید) :

sleeping dogs pc print small دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

 

caution دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ آبان ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC دانلود DVD 1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC - دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire

 

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC - دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

[ شنبه 9 دی 1391برچسب:,

] [ 17:52 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي كال اف ديوتي 2

امروز آپدیت شماره ۵ و ۶ بازی فوق العاده زیبا و محبوب Call Of Duty : Black Ops عرضه شد ! این آپدیت ، دارای تمامی آپدیت های شماره های پیشین بوده و همچنین تغییرات جدیدی را در بازی ایجاد می کند که از جمله آن ها : بهبود کارایی و بازدهی CPU شما در هنگام بازی ، بهینه سازی هماهنگی بخش زامبی بازی ، برطرف سازی برخی مشکلات در نقشه های بازی ، جلوگیری از ایستادن غیر منتظره بازی ، رفع عیب رادار بازی ، اضافه کردن ۱۲ بازیکن جدید به لیست بازیکنان و … . شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. برای مشاهده روش نصب آپدیت ، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

blackops cover دانلود آپدیت های جدید بازی Call Of Duty : Black Ops Update 5 & 6

 

 

 

source دانلود آپدیت های جدید بازی Call Of Duty : Black Ops Update 5 & 6 توضیحات: ابتدا حتما مطمئن شوید که آنتی ویروس شما غیر فعال می باشد. سپس فایل دانلودی خود را اکسترکت نموده و به نصب فایل اجرایی Call.of.Duty.Black.Ops.Update.5.and.6 بپردازید. پس از اتمام نصب ، به محل نصب بازی رفته و تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در اینجا کپی نموده و جایگزین (Replace) نمایید. سپس به اجرای بازی بپردازید و آنتی ویروس خود را فعال نمایید.

 

download دانلود آپدیت های جدید بازی Call Of Duty : Black Ops Update 5 & 6 لینک دانلود – ۷۱ مگابایت | لینک کمکی | لینک کمکی ۲

 

[ شنبه 9 دی 1391برچسب:,

] [ 17:49 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی های جذاب کم حجم

دانلود بازی جذاب و سرگرم کننده Dr.Pills v1.0



Dr Pills دانلود بازی جذاب و سرگرم کننده Dr.Pills v1.0

بدون شک بسیاری از افراد هستند که به پزشکی و لوازم مورد نیاز آن از قبیل دارو علاقه بیش از حدی دارند. در این راستا یکی از شرکت های تولید کننده بازی , بازی Dr.Pills v1.0 را برای علاقه مندان به این سبک تولید و به بازار عرضه کرده است. در جریان بازی چند ویروس بسیار خطرناک وجود دارد که شما باید با دادن قرص به بیماران از پیشرفت آن ها جلوگیری کنید. محیط این بازی بسیار جالب بوده و از افکت های صوتی و گرافیک خوبی نیز برخوردار می باشد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا و سرگرم کننده را از سایت ” بازی های رایگان دریافت کرده و لذت ببرید.

برخی از خصوصیان بازی Dr.Pills v1.0 :

- موسیقی متن بسیار زیبا و لذت بخش
- دارای مراحل متنوع و جذاب
- داشتن سه حالت در بازی و سرعت آن
- داشتن محیط گرافیکی خوب نسبت به حجم کمش
- و …

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 19.85 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold Crusader Extreme – کم حجم شده



stronghold دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold Crusader Extreme   کم حجم شده

جنگ های صلیبی یا همان Stronghold Crusader یکی از پرطرفدارترین بازی هایی است که به سبک استراتژیک ساخته شده که با مراحل مهیج و متنوعی که دارد می تواند شما را چندین ساعت و حتی چندین روز سرگرم کند ! در این سری از بازی قلعه , علاوه بر مراحلی که در نسخه ی معمولی آن دیده می شود چندین مرحله و لرد دیگر اضافه شده که جذابیت بازی را چند برابر می کند. مهم ترین تغییری که در این نسخه از بازی دیده می شود نوار گوچکی که در سمت راست وجود دارد و هر کدام از آن ها جادو های خاصی را به عمل مرسانند. علاوه بر آن سرباز خانه هایی وجود دارد که از اول بازی به صورت رایگان نیرو تولید می کنند.
در حقیقت حجم اصلی این بازی 800 مگابایت است ولی این بار از سایت ”
بازی های رایگان ” نسخه ی کاملا کم حجم شده ی آن ( 160 مگابایت ) را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لحظات خوب و خوشی پشت سیستم کامپیوترتان داشته باشید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 163.35 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه : پس از دانلود فایل می بایست آن را در دو مرحله , یکی ZIP و یکی BAT از حالت فشرده خارج کنید. قسمت دومی ( Bat ) بیشتر طول خواهد کشید و کافی است بعد از باز کردن فایلش دکمه Enter را بفشارید.

دانلود بازی همسایگان جهنمی – 1 Neighbours From Hell – با حجم بسیار کم



Neighbours from Hell 1 دانلود بازی همسایگان جهنمی   1 Neighbours From Hell   با حجم بسیار کم

Neighbors From Hell یا همان همسایگان جهنمی از سری بازی های کارتونی بسیار زیبا و جذاب و آمیخته با کمی طنز است. بازی Neighbors From Hell از شخصیت های کمدی و بسیار طنز آمیز کارتونی بهره مند است. شما باید در طول بازی باید در حوزه دید همسایه ظاهر نشوید و از چشم همسایه عصبانی مخفی باشید  در این صورت کتک مفصلی نوش جان خواهید کرد و مجبور خواهید شد از ابتدای مرحله بازیرا شروع کنید . در این بازی شما باید تا می توانید خرابکاری در خانه ی همسایه تان به وجود بیاورید. به طور مثال روی تصویر همسر همسایه خط های سیاه وحشتناک رسم کنید و یا از جوهر پرینتر در نوشیدنی وی بریزید و یا کاری کنید که همسایه توسط همسرش کتک بخورد و کارهایی از این قبیل که درون بازی بصورت معما هستند و شما باید خودتان کاشف آن ها باشید. شما باید از هر راه ممکن همسایه خود را عضبانی کرده و انتیاز کسب کنید. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا از همسایه خود انتقام بگیرید!

قابلیت های کلیدی بازی 1 Neighbors From Hell :

- 14 مرحله متنوع و جذاب
- استفاده از مهارت کمین کردن برای انجام کارهای موردنظر
- بازی خنده دار، فکری و نسبتا آسان
- محیط گرافیکی زیبا و کارتونی
- موسیقی عالی متن و صداهای طبیعی
- ساخته شده بر اساس شو تلویزیونی و کارتونی بامزه همسایه های جهنمی
- و …

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 183.30 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

بازی کم حجم و بسیار زیبای داستان اسباب بازی ها Toy Story 2



toy story 2 بازي کم حجم و بسيار زيبای داستان اسباب بازی ها Toy Story 2

داستان اسباب بازی (Toy Story) اولین انیمیشن بلند کامپیوتری والت دیزنی است که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد و یکی از تحسین شده‌ترین و پرطرفدارترین انیمیشن‌های جهان است. به دنبال استقبال زیاد از این فیلم، دنباله آن با نام داستان اسباب بازی ۲ در سال ۱۹۹۹ ساخته شد و داستان اسباب بازی ۳ نیز در سال ۲۰۱۰ اکران شد.
داستان قسمت دوم از موقعی آغاز می شود که شخصیت موسوم به Buzz در یک سفر فضایی سیاره ای ناشناس فرود می آید. غافل از اینکه روبات های بسیار پیشرفته بر آن حاکمیت دارند. در هنگام ورود درگیری آغاز شده و روبات ها با سلاح های پیشرفته لیزری آن را مورد هجوم قرار می دهند. سپس جریانات بسیار جذاب و جالبی پیش می آید که شما را می تواند ساعت ها پشت کامپیوتر سرگرم کند.

امروز از سایت ” بازی بازی های رایگان ” این بازی بسیار زیبا که محصول شرکت بسیار معروف و معتبر دیزنی که برگرفته از کارتون جذاب این شرکت می باشد برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی برای گروه سنی بالای 3 سال مناسب می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 60.72 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه : پس از خارج کردن فایل از حالت فشرده regsetup را اجرا کنید و سپس بر روی آیکون بازی toy2 کلیک کنید و بازی کنید.

دانلود بازی مدیریتی Dragon Crossroads

 
 
Dragon Crossroads یک بازی کم حجم در سبک Dash می باشد که در این بازی می بایست با مدیریت صحیح مراحل بازی را زی کنید . بچه ی اژدها توسط جادوگر شیطانی ربوده شده است و وظیفه ی شما در این بازی کمک به مردی جوان است تا بتوانید بچه ی اژدها را پیدا کنید . جادوگرها و اجنه آماده هستند تا شما را از رسیدن به هدفتان بازدارند ! در ادامه می توانید تصاویری از این بازی را مشاهده نمایید .

 

Dragon Crossroads دانلود بازی مدیریتی Dragon Crossroads

 

 

تصاویر محیط بازی :

Dragon Crossroads S2 s دانلود بازی مدیریتی Dragon CrossroadsDragon Crossroads S1 s دانلود بازی مدیریتی Dragon Crossroads

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی مدیریتی Dragon Crossroads توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

  password دانلود بازی مدیریتی Dragon Crossroads پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی مدیریتی Dragon Crossroads لینک دانلود – 126.5 مگابایت | لینک کمکی

 

 

دانلود بازی ماجرایی Spirits of Mystery 3: The Dark Minotaur برای PC

 
 
Spirits of Mystery 3: The Dark Minotaur – یک بازی ماجرایی بسیار زیباست.شما در سرزمینی افسانه ای زندگی می کنید.به تازگی یک دزدی عجیب و غریب اتفاق افتاده است. ۴ تا از حیوانات جادویی باغ وحش سلطنتی به سرقت رفته است و شما می بایست در یک سفر اکتشافی بفهمید چه کسی و با چه انگیزه ای دست به این دزدی زده است.در این سفر خود با مینوتار ، این اهریمن خطرناک آشنا خواهید شد و….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید…

 

 Minotaur Cover دانلود بازی ماجرایی Spirits of Mystery 3: The Dark Minotaur برای PC

 

 

  تصاویر محیط بازی :

Minotaur S2 دانلود بازی ماجرایی Spirits of Mystery 3: The Dark Minotaur برای PCMinotaur S1 دانلود بازی ماجرایی Spirits of Mystery 3: The Dark Minotaur برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

  caution دانلود بازی ماجرایی Spirits of Mystery 3: The Dark Minotaur برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

  password دانلود بازی ماجرایی Spirits of Mystery 3: The Dark Minotaur برای PC پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود بازی ماجرایی Spirits of Mystery 3: The Dark Minotaur برای PC لینک های دانلود :   Multiupload   Direct Link

 

[ شنبه 9 دی 1391برچسب:,

] [ 14:8 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي هيتمن 4

یکی از زیباترین بازی ها و خاطره انگیز ترین بازی ها بدون شک سری بازی های هیتمن است بازی که به سختی از ذهن هر بازیکننده ای بیرون می رود.شخصیتش و آن حس عجیبی که در هنگام بازی کردن به گیمر منتقل می کند همه و همه در کنار هم شخصی را می سازد که وقتی فکر کشتن به انسان دست می دهد نا خودآگاه هیتمن در ذهن شکل می گیرد کسی که استاد بی چون و چرای کشتن و از بین بردن سران کشور و افراد خاص است.هیتمن توسط فردی خاص دستور می گیرد و در هر ماموریت فردی را از بین می برد و تا آن جا پیش می رود که حتی به رئیس جمهور هم رحم نمی کند و او را هم به آن دنیا می فرستد. نسخه آخری که از سری بازی ها هیتمن منتشر شده انصافا بهترین بازی این سری و یکی از بهترین بازی ها این دهه محسوب می شود.بازی که چند برم به پایان برسانید باز هم ترغیب خواهید شد که بازی را به گونه ای دیگر به انجام برسانید.بازی هم گونه ی اکشن دارد هم گونه ی مخفی که حالت مخفی کاری هیتمن بسیار دیدنی و زیبا ست.امکانات برای مخفی بازی بسیار متنوع و چشم گیر است به طوری که برای کشتن یک فرد راه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید یک گزینه مناسب با توجه به شرایط محیط اتخاذ کنید و از کشتن نهایت لذت را ببرید.این بازی را به تمام گیمر ها پیشنهاد می کنم.
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

 

 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/tir%2089/17.4.89/zzz/hitman-blood-money-20060310040945733_640w.jpg

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/tir%2089/17.4.89/zzz/hitman-blood-money-20060508073709028_640w.jpg

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/tir%2089/17.4.89/zzz/hitman-blood-money-20060530065443512.jpg


  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

 

 

  منبع :   وطن دانلود www.vatandownload.com

حجم:280مگا بایت

 

  دانلود نرم افزار:

 

 

دانلود با لینک مستقیم

 


 
سیستم مورد نیاز : حداقل :
ویندوز ® 2000/XP (ویندوز 95/98/ME/NT پشتیبانی نمیشود)
پنتیوم 4 1.5Ghz Athlon ایکس پی و یا معادل
512MB حافظه
100 ٪ DirectX 9.0c کارت گرافیک سازگار است که پشتیبانی از سخت افزار TnL و سایه زن پیکسل 2.0 (جیفورس فارکس / Radeon 9500 یا بالاتر)
100 ٪ DirectX 9.0c سازگار با کارت صدا
5.0GB فضای دیسک آزاد
100 ٪ ویندوز 2000/XP سازگار با ماوس و صفحه کلید (Gamepads و کنترل پشتیبانی نمی شوند)

[ شنبه 9 دی 1391برچسب:,

] [ 13:21 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی جذاب saints row3

دوستان staints row 3 سومین نسخه از بازی اکشن و فوق العاده هیجان آور staints row است که نوکیا دانلود کرک SKIDROW  و ترینر بازی برای شما آماده ی دانلود کرده است تا شما دوستان از بازی لذت ببرید.

در بازی Saints Row: The Third خلافکاران اسطوره ای وتبهکاران نیرومند می خواهد خیابان Steelport را اشغال  کنند تا باعثوهم و وحشت دشمنان خود شده و بتوانند ازمقرخوددفاع کنند. این بازی اکشنی هیجان آور می باشد که در آن شاهد خشونت تبهکاران حرفه ای وحوادث کم یابی در یک شهرپر از گناه و فرو پاشیده شده خواهید بود. می توانید درشهر سوار بر تانک های بزرگی شوید و با نیروهای حرفه ای ارتش مبارزه کنید. داشتن یک استراتژی ناب و فکر شده در حملات هوایی ای که به شما انجام می شود نیاز است تا  بتوانید از مهلکه جان سالم بدر ببرید. تا جایی که توان دارید باید به مبارزه ادامه بدهید و هیچ گاه تسلیم دشمن نشوید.
پسورد فایل زیپ شده : www.nokiadownload.ir

 

دانلود ترینر و کرک skidrow 

دانلود ترینر برای بازیstaints row 3

دانلود کرک SKIDROW برای بازی staints row

[ شنبه 9 دی 1391برچسب:,

] [ 13:0 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی کال اف دیوتی 8

دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 3 برای کامپیوتر

Call of Duty Modern Warfare 3 STEAM Retail DVD

به همراه کرک معتبر

 

بالاخره بازی فوق العاده محبوب ،جذاب و اکشن کال او دیوتی مدرن وار فار ۳ – Call of Duty Modern Warfare 3 برای دوستداران این بازی محبوب منتشر شد. ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مدرن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov  بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و….. داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد. شما هم اکنون می توانید این بازی  فوق العاده را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

دانلود بازی call of duty black ops 2

 

سیستم مورد نیاز برای بازی Call of Duty Modern Warfare 3

System requirements:
- OS: Windows ® XP / Windows ® Vista / Windows ® ۷
- Processor: Intel ® Core ™ ۲ Duo E6600 or AMD Phenom ™ X3 8750 or better
- Memory: 2 GB
- Video: 256 MB of graphics memory and shader 3.0 or better (NVIDIA ® GeForce ™ ۸۶۰۰GT / ATI ® Radeon ™ X1950 or better)
- DirectX ®: DirectX ® ۹.۰c or later
- Hard drive: 16 GB of free space
- Sound card: compatible with DirectX ® ۹.۰c or later
- Internet connection: To activate, connect and use the service requires a broadband Internet connection.

دانلود + عکس هایی بیشتر از بازی در ادامه

 

تصاویری از بازی:

دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3
دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3
دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3
دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3
دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3


دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3 حجم: ۱۳.۸ گیگا بایت

دانلود بازی کالاف دیوتی 8 مدرن وار فار 3   Call of Duty Modern Warfare 3 دانلود:

Filesonic.com

 

http://www.filesonic.com/file/2820029125/3WM.DOC.ALI213.part01.rar

http://www.filesonic.com/file/2820029175/3WM.DOC.ALI213.part02.rar

http://www.filesonic.com/file/2820034595/3WM.DOC.ALI213.part03.rar

http://www.filesonic.com/file/2820034555/3WM.DOC.ALI213.part04.rar

http://www.filesonic.com/file/2820037215/3WM.DOC.ALI213.part05.rar

http://www.filesonic.com/file/2820037485/3WM.DOC.ALI213.part06.rar

http://www.filesonic.com/file/2820046405/3WM.DOC.ALI213.part07.rar

http://www.filesonic.com/file/2820046475/3WM.DOC.ALI213.part08.rar

http://www.filesonic.com/file/2820052275/3WM.DOC.ALI213.part09.rar

http://www.filesonic.com/file/2820052305/3WM.DOC.ALI213.part10.rar

http://www.filesonic.com/file/2820058635/3WM.DOC.ALI213.part11.rar

http://www.filesonic.com/file/2820058685/3WM.DOC.ALI213.part12.rar

http://www.filesonic.com/file/2820063975/3WM.DOC.ALI213.part13.rar

http://www.filesonic.com/file/2820063905/3WM.DOC.ALI213.part14.rar

Fileserve.com

 

http://www.fileserve.com/file/buHuJD7/3WM.DOC.ALI213.part01.rar

http://www.fileserve.com/file/SGm3MgZ/3WM.DOC.ALI213.part02.rar

http://www.fileserve.com/file/6DhC9yv/3WM.DOC.ALI213.part03.rar

http://www.fileserve.com/file/udk4CcJ/3WM.DOC.ALI213.part04.rar

http://www.fileserve.com/file/WZHyCzR/3WM.DOC.ALI213.part05.rar

http://www.fileserve.com/file/WjYUcEh/3WM.DOC.ALI213.part06.rar

http://www.fileserve.com/file/JhhQbUJ/3WM.DOC.ALI213.part07.rar

http://www.fileserve.com/file/jZM6zBe/3WM.DOC.ALI213.part08.rar

http://www.fileserve.com/file/5qYzaXD/3WM.DOC.ALI213.part09.rar

http://www.fileserve.com/file/cQFJPvY/3WM.DOC.ALI213.part10.rar

http://www.fileserve.com/file/4GtYws3/3WM.DOC.ALI213.part11.rar

http://www.fileserve.com/file/zMaErMp/3WM.DOC.ALI213.part12.rar

http://www.fileserve.com/file/8Ss44t4/3WM.DOC.ALI213.part13.rar

http://www.fileserve.com/file/NBqfMr4/3WM.DOC.ALI213.part14.rar

Filepost.com

 

http://filepost.com/files/efe5cm98/3WM.DOC.ALI213.part01.rar/

http://filepost.com/files/cd3m6m87/3WM.DOC.ALI213.part02.rar/

http://filepost.com/files/mfb526me/3WM.DOC.ALI213.part03.rar/

http://filepost.com/files/ed48fecc/3WM.DOC.ALI213.part04.rar/

http://filepost.com/files/ad52ce82/3WM.DOC.ALI213.part05.rar/

http://filepost.com/files/42f33ec1/3WM.DOC.ALI213.part06.rar/

http://filepost.com/files/a597fd8b/3WM.DOC.ALI213.part07.rar/

http://filepost.com/files/b1111f14/3WM.DOC.ALI213.part08.rar/

http://filepost.com/files/43m72b32/3WM.DOC.ALI213.part09.rar/

http://filepost.com/files/mmc6bem8/3WM.DOC.ALI213.part10.rar/

http://filepost.com/files/697a4f37/3WM.DOC.ALI213.part11.rar/

http://filepost.com/files/86m42a77/3WM.DOC.ALI213.part12.rar/

http://filepost.com/files/7cecbd1a/3WM.DOC.ALI213.part13.rar/

http://filepost.com/files/d1771b9d/3WM.DOC.ALI213.part14.rar/

Uploading.com

http://uploading.com/files/51d76cf5/3WM.DOC.ALI213.part01.rar/

http://uploading.com/files/9ffcc89f/3WM.DOC.ALI213.part02.rar/

http://uploading.com/files/67b369cb/3WM.DOC.ALI213.part03.rar/

http://uploading.com/files/8fmc1d22/3WM.DOC.ALI213.part04.rar/

http://uploading.com/files/d4b363e3/3WM.DOC.ALI213.part05.rar/

http://uploading.com/files/d12d45e3/3WM.DOC.ALI213.part06.rar/

http://uploading.com/files/bc9b729d/3WM.DOC.ALI213.part07.rar/

http://uploading.com/files/cafm149m/3WM.DOC.ALI213.part08.rar/

http://uploading.com/files/dc8edmd3/3WM.DOC.ALI213.part09.rar/

http://uploading.com/files/9149am53/3WM.DOC.ALI213.part10.rar/

http://uploading.com/files/5d759d4m/3WM.DOC.ALI213.part11.rar/

http://uploading.com/files/2em6fb74/3WM.DOC.ALI213.part12.rar/

http://uploading.com/files/2fm33527/3WM.DOC.ALI213.part13.rar/

http://uploading.com/files/b6d1dd42/3WM.DOC.ALI213.part14.rar/

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:,

] [ 21:10 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی جذاب موتور کراس برای pc
این بار بازی زیبا و کم حجم Super Motocross Deluxe را برای شما آماده کرده ایم که در این بازی می بایست با پرش و استفاده از نیترو ، مراحل بازی را طی کنید و امتیاز کسب نمایید . مراحل بازی دارای موانع مختلفی همچون صخره ها ، تپه ها و … می باشند که لحظات خوشی را برای شما به ارمغان خواهند آورد .

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

دانلود این بازی ورزشی در ادامه مطلب…

 


 

حجم فایل: 33 مگابایت
رمز عبور: www.4downloads.ir

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:,

] [ 18:3 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی ماجراجویانه ی عهد شرلوک هلمز
 دانلود بازی The Testament of Sherlock Holmes عهد شرلوک هلمز
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|بهترین نسخه : SKIDROW|
|به همراه کرک به صورت لینک جداگانه |



نام بازی: The Testament of Sherlock Holmes
پلتفورم : pc
ژانر: Adventure
نوع  فایل : UNLOCKED
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی :
حمایت توسط : Frogwares
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

سبک بازی های ماجراجویی به صورت سنتی دارای داستان هایی بسیار زیبا و چالش برانگیز هستند، اما در این مدت شاهد این موضوع بودیم که داستان در این سری از بازی ها نقش کمرنگ تری داشته و حتی سبک ماجراجویی به سمت سبک اکشن هم پیش رفته است. حال استودیوی اکراینی Frogwares سازنده بازی The Testament of Sherlock Holmes قصد دارد تا بازی ای بسیار چالش برانگیز را خلق کند که سبک بازی های ماجراجویی را به دوران طلایی اش باز گرداند.
 
اولین چیزی که در این بازی نظر شما را به خودش جلب می کند، پیشرفت گرافیکی آن است که در مقایسه با نسخه های قبلی بهتر شده است. انیمیشن ها نرم و روان تر شده اند و حالت طبیعی تری به خودشان گرفته اند. کسانی که به این دلیل نسخه قبلی را بازی نکرده اند، امیدوار باشند که می توانند این نسخه را تجربه کنند. روند بازی به شکلی است که بازیکنان می توانند حالت دوربین بازی را بین دو حالت اول-شخص و سوم-شخص تغییر دهند یا حتی می توانند آن را به صورت 2.5 بعدی و به صورت Point and Click بازی کنند. در حالت سوم-شخص می توانید دوربین را دور شخصیت بازی حرکت دهید تا بتوانید زاویه دلخواه را بدست بیاورید. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که گرافیک بازی همچنان المان های نسخه Jack the Ripper را دارد. اضافه شدن قابلیت انتخاب حالت دوربین بازی، باعث شده که این نسخه روی کنسول ها بهتر اجرا شود و بازیکنان مشکلی با کنترل شخصیت بازی نداشته باشند. در نسخه قبلی این بازی، ناشر فرانسوی آن، یعنی کمپانی Focus Home Interactive بازخوردهای زیادی را از بازیکنان نسخه Xbox 360 دریافت کرد که فضای بازی باید به شکل 3D باشد، چرا که اکنون این سبک گرافیک به خوبی می تواند جذابیت بازی های ماجراجویی را زیاد کند و به جذب مخاطب های بیشتر به سمت این سبک نیز کمک می کند. در نسخه قبلی، معماهای بسیار سختی در بازی وجود داشتند که برای حل کردن آن ها باید زیاد فکر می کردید و محیط بازی را به دقت مورد بررسی قرار می داید. همین موضوع باعث می شد که مدت زمان بازی بسیار طولانی باشد و حتی خیلی ها بازی را تا انتها ادامه ندهند.



  قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد
 



 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :
 

اینجا کلیک کنید 


  راهنمای نصب بازی The Testament of Sherlock Holmes :
 

محتویات پوشه ی SKIDROW را در محل نصب بازی کپی نمایید.


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )

 
دانلود- Download From Rapidshare

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:,

] [ 15:3 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی تیکن 5

دانلود بازی محبوب تیکن برای کامپیوتر Tekken 3

حتمآ اکثر علاقه مندان به بازی های پلی استیشن با بازی معروف تیکن آشنایی دارند. Tekken یک بازی رزمی بسیار زیبا می باشد که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. شما در این بازی تعدادی مبارز را در اختیار خواهید داشت که با انتخاب هر کدام از آنها وارد سری مسابقات تیکن می شوید و باید با سایر بازیکنان مبارزه کنید و با شکست دادن هر بازیکن در هر مسابقه وارد مسابقه بعد شوید تا در نهایت با آخرین و قویترین مبارز مسابقه دهید. در این بازی هر بازیکن دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که بازیکن مقابل فاقد آن بوده و شما می توانید از این ویژگی ها برای شکست دادن حریف تان استفاده کنید. همچنین در این بازی از سبک های مختلف مبارزه تن به تن بهره گرفته شده که باعث جذابیت هر چه بیشتر بازی شده است. همانطور که می دانید این بازی مخصوص پلی استیشن ساخته شده اما این نسخه را میتوان به آسانی در کامپبوتر نیز اجرا و بازی کرد.
 

این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

برخی از ویژگی های این بازی:
اجرای راحت بدون نیاز به سخت افزار قوی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
داشتن کیفیت بسیار مناسب صدا
داشتن گرافیک بسیار عالی
حجم مناسب
و …

روش اجرای بازی:
ابتدا فایل Tekken.reg را اجرا نموده و سپس جهت اجرای بازی فایل Tekken.bat را اجرا کنید

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:,

] [ 14:59 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي مورتال كامبت5

۳۸ پاسخ

بازی کامپیوتر مورتال کومبات ۵ Mortal Kombat آخرین نسخه ی کومبات است؛ که به تازگی منتشر شده است…بازی مرتال کمبت کار خودش را با دستگاه میکرو شروع کرد و با دستگاه سگا شهرت یافت کرد.این بازی از نوع بازی های اکشن و مبارزه ای بوده و تمامی نسخه های آن بسیار موفق بودند، طوری که از این بازی ۴ نسخه فیلم تحت عنوانهای Mortal Kombat 1,2,3,4 در هالیوود تولید شد !این بازی که در اصل نبرد دو نفر با هم است با روش ها و تکنیک های مختلف سعی در شکست دادن فرد مقابل (رایانه یا شخص دوم برای بازی) می باشد. این بازی با تقسیم صفحه کلید برای بازی با دو نفر یا با استفاده از دسته های بازی می توان بازی را به صورت دو نفره بازی کرد. همین طور شما می توانید با مراجعه به تنظیمات بازی آنگونه که دوست دارید صفحه کلید را برای بازی خود تنظیم کنید.اگر از علاقه مندان به بازی های رزمی هستید این بازی  جدید و جذاب را به صورت رایگان با لینک مستقیم از فوردانلودز دریافت کنید و لذت ببرید.

 

 

وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی مورتال کمبات ۵:
System: Pentium-600 or equivalent
RAM: 128 MB
Hard Drive Space: 90 MB
Windows Xp, Vista

 
وب سایت فارسی<br />
زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 

 

وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir

 

حجم فایل: 62.54 مگابایت
رمز عبور: www.4downloads.ir
مرجع: http://4downloads.ir/

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:,

] [ 14:55 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي ايراني شاهزاده ي ايراني
4ef1764c20588618fd1f284d971d3ba1_resize.jpg
بهترین بازی ایرانی در انتظار شما ایرانیان است.
بلاخره نسخه 5 سری شاهزاده ایرانی هم روانه بازار شد و طبق قولی که به شما دوستان دادیم سعی کردیم در اسرع وقت این بازی را برای شما آماده کنیم.آخرین نسخه سری بازی شاهزاده ایرانی را باید بهترین بازی این سری به شمار آوریم که به جرات یکی از بهترین بازی های امسال خواهد بود ،بازی ای که حرف های زیادی برای گفتن دارد.از آن جا که تمدن ایران هرکسی را مجذوب خود می کند بازی هایی که مربوط به تاریخ ایران هم می شوند هم در نوبه خود بسیار زیبا و بحث برانگیز هستند از آدم های آن زمان گرفته تا معماری و حتی گویش آنها ! لازم می دانم در مودر گویش فارسی در بازی برای شما کمی توضیح دهم.سه سری اول کامل به زبان انگلیسی بود ولی از نسخه چهارم سازندگان سعی کردند در عین حال که به تمام موارد در خصوص ایران که نوجه می کنند به زبان اصیل ایرانی هم توجه کنند و آن راوارد بازی کنند از این رو این تصمیم را در نسخه 4 پیاده کردند به طوری که همراه شاهزاده که یک دختر اصیل ایرانی بود در حد چند کلمه به فارسی صحبت کرد ،شاید چند کلمه زیاد مهم نباشد ولی ubisoft این پروژه را در نسخه 5 کامل کرد به طوری که کارکتر ها در بازی به زبان فارسی صحبت می کنند و حتی اسم برادر شاهزاده هم فارسی انتخاب شده است.این شاید برای ما ایرانی ها بسیار اهمیت داشته باشد که یک کشور بیگانه تا چه حد به فرهنگ و تمدن و زبان فارسی اهمیت می دهد .داستان بازی بین نسخه یک و دو اتفاق می افتد یعنی بین شن های زمین و جنگجوی درون .قرار است که اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه روایت شود .جالب کار در اینجا است که داستان بازی در هریک از پلتفرم ها متفاوت است یعنی سیر داستانی که شما در کنسول سونی طی می کنید با روند داستانی نسخه رایانه های شخصی و همینطور با کنسول 360 متفاوت است و این موضوع می تواند برای گیمرها بسیار جالب باشد.

برای دیدن عکس ها و ویژگی های بازی به ادامه مطلب بروید.
 

 
داستان بازی از جایی آغاز می شود که پرنس برای دیدن برادرش به شهری به نام Azad می رود. اما هنگامی که به شهر می رسد متوجه می شود که سپاهی عظیم به شهر همه کرده اند و قصد از بین بردن حکومت برادرش را دارند. اینجاست که پرنس دوباره از قدرت زمان خود استفاده می کند و بوسیله آن به کمک برادر و مبارزه با دشمن می رود.اشتباه اصلی را برایدر شاهزاده مرتکب شد زمانی که تصمیم گرفت برای نابودی دشمنان خود به شن های زمین را آزاد کند ولی هنگامی که شن های زمان آزاد شدند هر چیزی که بر خورد می کردند آن را تبدیل به خاک می کردند در این حالی شن های زمان خود بزرگترین دشمن مالک برادر شاهزاده شد الان نوبت شاهزاده است که باز هم با قدرت های خارقالعاده خود که در نسخه قبلی نظیر آن دیده نشده است به مقابله با دشمن برود. ز مواردی که در بازی میشه به ان ها اشاره کرد حفظ حرکت های اکروباتیک پرنس از نسخه اول و دوم بازی است و اضافه شدن حرکات اکروباتیک جدید به توانایی های پرنس نام برد، مثل پریدن روی سر دشمنان در هنگام مبارزه با گروه وسیعی از متجاوزین ،در این نسخه شما با گروهی وسیعی در شمنان مبارزه خواهد کرد و درگر از مبارزات انفرادی که در شماره 4 بازی دیده بودیم خبری نیست.کاملا واضح است که بازی می خواهد بازگشتی با شکوه به همان دوران طلایی داشته باشد که در این امر موفق بوده است.
ااز دیگر توانایی های پرنس در این شماره میتوان به کنترل عناصر طبیعت ( اب ، باد ، خاک و اتش ) نام برد ، در تصاویری که از این بازی منتشر شده شما شاهد ان هستید که پرنس جوان با منجمد کردن اب میتواند مثل دیوار روی ان راه برود و یا روی انها بپرد. در این بازی پرنس برای دستیابی به اهدافش چاره ای جز استفاده صحیح از عناصر طبیعت ندارد.
پرنس در این شماره از بازی نیز توانایی کنترل زمان رو داراست، شما از این توانایی برای مواقعی که تو دردسر می افتید میتوانید استفاده کنید. مثل پرت شدن از یک ساختمان که شما با بازگرداندن زمان می توانید خود را دوباره به بالای ساختمان برسانید و برای رسیدن به هدف مجددآ تلاش کنید.


سیستم مورد نیاز :
• OS (operating system): Windows XP/Vista/7
• Processor: Intel Core 2 Duo@2.66Ghz / AMD Athlon 64 X2 4600 +
• Memory: 2 Gb
• Video Memory: 512 Mb
• Video card: nVidia GeForce 9600 / ATI Radeon HD 4000
• Sound Card: DirectX compatible
• Network: Broadband Internet Connection
• DirectX: 9.0c


عکس های بازی:
2v8pjzr_resize.jpgprince-of-persia-the-forgotten-sands-20100218043313526_640w_resize.jpg2zq7fqw_resize.jpg

 
prince-of-persia-the-forgotten-sands-20100323104123614_640w_resize.jpg
Prince-of-Persia-Forgotten-Sands-For-Wii-Detailed-And-Dated_resize.jpg
prince-of-persia-the-forgotten-sands-20100218043336447_640w_resize.jpg

دانلود قسمت 1 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 2 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 3 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 4 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 5 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 6 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 7 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 8 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 9 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 10 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 11 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 12 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 13 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 14 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 15 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 16 با حجم 18 مگابایت

دانلود کرک بازی

پسورد: www.mihandownload.com

بحث پيرامون اين مطلب در انجمن هاي گفتگو, اموزش نصب و كرك را در اينجا مطالعه كنيد!


 

 

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:,

] [ 14:52 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي ايراني شاهزاده ي ايراني
4ef1764c20588618fd1f284d971d3ba1_resize.jpg
بهترین بازی ایرانی در انتظار شما ایرانیان است.
بلاخره نسخه 5 سری شاهزاده ایرانی هم روانه بازار شد و طبق قولی که به شما دوستان دادیم سعی کردیم در اسرع وقت این بازی را برای شما آماده کنیم.آخرین نسخه سری بازی شاهزاده ایرانی را باید بهترین بازی این سری به شمار آوریم که به جرات یکی از بهترین بازی های امسال خواهد بود ،بازی ای که حرف های زیادی برای گفتن دارد.از آن جا که تمدن ایران هرکسی را مجذوب خود می کند بازی هایی که مربوط به تاریخ ایران هم می شوند هم در نوبه خود بسیار زیبا و بحث برانگیز هستند از آدم های آن زمان گرفته تا معماری و حتی گویش آنها ! لازم می دانم در مودر گویش فارسی در بازی برای شما کمی توضیح دهم.سه سری اول کامل به زبان انگلیسی بود ولی از نسخه چهارم سازندگان سعی کردند در عین حال که به تمام موارد در خصوص ایران که نوجه می کنند به زبان اصیل ایرانی هم توجه کنند و آن راوارد بازی کنند از این رو این تصمیم را در نسخه 4 پیاده کردند به طوری که همراه شاهزاده که یک دختر اصیل ایرانی بود در حد چند کلمه به فارسی صحبت کرد ،شاید چند کلمه زیاد مهم نباشد ولی ubisoft این پروژه را در نسخه 5 کامل کرد به طوری که کارکتر ها در بازی به زبان فارسی صحبت می کنند و حتی اسم برادر شاهزاده هم فارسی انتخاب شده است.این شاید برای ما ایرانی ها بسیار اهمیت داشته باشد که یک کشور بیگانه تا چه حد به فرهنگ و تمدن و زبان فارسی اهمیت می دهد .داستان بازی بین نسخه یک و دو اتفاق می افتد یعنی بین شن های زمین و جنگجوی درون .قرار است که اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه روایت شود .جالب کار در اینجا است که داستان بازی در هریک از پلتفرم ها متفاوت است یعنی سیر داستانی که شما در کنسول سونی طی می کنید با روند داستانی نسخه رایانه های شخصی و همینطور با کنسول 360 متفاوت است و این موضوع می تواند برای گیمرها بسیار جالب باشد.

برای دیدن عکس ها و ویژگی های بازی به ادامه مطلب بروید.
 

 
داستان بازی از جایی آغاز می شود که پرنس برای دیدن برادرش به شهری به نام Azad می رود. اما هنگامی که به شهر می رسد متوجه می شود که سپاهی عظیم به شهر همه کرده اند و قصد از بین بردن حکومت برادرش را دارند. اینجاست که پرنس دوباره از قدرت زمان خود استفاده می کند و بوسیله آن به کمک برادر و مبارزه با دشمن می رود.اشتباه اصلی را برایدر شاهزاده مرتکب شد زمانی که تصمیم گرفت برای نابودی دشمنان خود به شن های زمین را آزاد کند ولی هنگامی که شن های زمان آزاد شدند هر چیزی که بر خورد می کردند آن را تبدیل به خاک می کردند در این حالی شن های زمان خود بزرگترین دشمن مالک برادر شاهزاده شد الان نوبت شاهزاده است که باز هم با قدرت های خارقالعاده خود که در نسخه قبلی نظیر آن دیده نشده است به مقابله با دشمن برود. ز مواردی که در بازی میشه به ان ها اشاره کرد حفظ حرکت های اکروباتیک پرنس از نسخه اول و دوم بازی است و اضافه شدن حرکات اکروباتیک جدید به توانایی های پرنس نام برد، مثل پریدن روی سر دشمنان در هنگام مبارزه با گروه وسیعی از متجاوزین ،در این نسخه شما با گروهی وسیعی در شمنان مبارزه خواهد کرد و درگر از مبارزات انفرادی که در شماره 4 بازی دیده بودیم خبری نیست.کاملا واضح است که بازی می خواهد بازگشتی با شکوه به همان دوران طلایی داشته باشد که در این امر موفق بوده است.
ااز دیگر توانایی های پرنس در این شماره میتوان به کنترل عناصر طبیعت ( اب ، باد ، خاک و اتش ) نام برد ، در تصاویری که از این بازی منتشر شده شما شاهد ان هستید که پرنس جوان با منجمد کردن اب میتواند مثل دیوار روی ان راه برود و یا روی انها بپرد. در این بازی پرنس برای دستیابی به اهدافش چاره ای جز استفاده صحیح از عناصر طبیعت ندارد.
پرنس در این شماره از بازی نیز توانایی کنترل زمان رو داراست، شما از این توانایی برای مواقعی که تو دردسر می افتید میتوانید استفاده کنید. مثل پرت شدن از یک ساختمان که شما با بازگرداندن زمان می توانید خود را دوباره به بالای ساختمان برسانید و برای رسیدن به هدف مجددآ تلاش کنید.


سیستم مورد نیاز :
• OS (operating system): Windows XP/Vista/7
• Processor: Intel Core 2 Duo@2.66Ghz / AMD Athlon 64 X2 4600 +
• Memory: 2 Gb
• Video Memory: 512 Mb
• Video card: nVidia GeForce 9600 / ATI Radeon HD 4000
• Sound Card: DirectX compatible
• Network: Broadband Internet Connection
• DirectX: 9.0c


عکس های بازی:
2v8pjzr_resize.jpgprince-of-persia-the-forgotten-sands-20100218043313526_640w_resize.jpg2zq7fqw_resize.jpg

 
prince-of-persia-the-forgotten-sands-20100323104123614_640w_resize.jpg
Prince-of-Persia-Forgotten-Sands-For-Wii-Detailed-And-Dated_resize.jpg
prince-of-persia-the-forgotten-sands-20100218043336447_640w_resize.jpg

دانلود قسمت 1 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 2 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 3 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 4 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 5 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 6 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 7 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 8 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 9 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 10 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 11 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 12 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 13 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 14 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 15 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 16 با حجم 18 مگابایت

دانلود کرک بازی

پسورد: www.mihandownload.com

بحث پيرامون اين مطلب در انجمن هاي گفتگو, اموزش نصب و كرك را در اينجا مطالعه كنيد!


 

 

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:,

] [ 14:52 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازي كشتي كچ 2012


 

کشتی کج نام بازی مهیج و زیبایی است که طرفداران خاصی را دارد. این بار بازی کشتی کج 2012 را که کم حجم نیز می باشد را آماده دانلود کرده ایم که می توانید نسخه ی ۲۰۱۲ از این بازی کشتی کج را با لینک میقیم از سایت دانلود سازان دانلود کنید.

WWE Raw Ultimate Impact 2012 نام کامل این بازی می باشد.wwe دارای نسخه هی ایکس باکس و پلی استیشن نیز می باشد که طرفداران خاص خود را دارا می باشد.برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

 

 

wwe 2012 pc 1 دانلود نسخه با کیفیت بازی کشتی کج  wwe 2012 برای کامپیوتر

این هم نمایی از بازی:

wwe 2012 2 دانلود نسخه با کیفیت بازی کشتی کج  wwe 2012 برای کامپیوتر

 

 

 

کشتی کج نام بازی مهیج و زیبایی است که طرفداران خاصی را دارد. این بار بازی کشتی کج 2012 را که کم حجم نیز می باشد را آماده دانلود کرده ایم که می توانید نسخه ی ۲۰۱۲ از این بازی کشتی کج را با لینک میقیم از سایت دانلود سازان دانلود کنید.

WWE Raw Ultimate Impact 2012 نام کامل این بازی می باشد.wwe دارای نسخه هی ایکس باکس و پلی استیشن نیز می باشد که طرفداران خاص خود را دارا می باشد.برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

 

 

wwe 2012 pc 1 دانلود نسخه با کیفیت بازی کشتی کج  wwe 2012 برای کامپیوتر

این هم نمایی از بازی:

wwe 2012 2 دانلود نسخه با کیفیت بازی کشتی کج  wwe 2012 برای کامپیوتر

این نسخه از بازی قبلا در سایت انتشار یافته بود که حجمی حدود ۶۰۰ مگابایت داشت و دارای مشکلاتی از قبیل نصب سخت و گرافیک ضعیف بود.این نسخه از بازی دارای کیفیت بالاتر و نصب آسان می باشد.

دانلود WWE Raw Ultimate Impact 2012  از لینک های زیر (۱ گیگابایت)

دانلود بازی با لینک مسقیم در یک پارت

لینک دانلود کمکی در ۴ پارت ۲۵۰ مگابایتی با لینک غیر مستقیم

دانلود پارت ۱  |  پارت ۲   |  پارت ۳  |  پارت ۴

پسورد:www.downloadsazan.ir

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:,

] [ 14:49 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی جومونگ
شنبه 14/5/1391 - 16:57 -0 تشکر 491183
 
دانلود بازی جومونگ 7 برای کامپیوتر

 

Dynasty Warriors 7 Xtreme Legends + Update: اشک ها و لبخندها.افسانه ها و هیولاها.عشق و معشوق.قدرت طلبی و حسادت شاید تمام اینها را جمع ببندید باز هم در بازی Dynasty warriors کم بیاورید.بازی زیبایی که از قدیم با داستانها و نبردهای افسانه ای خودش هزاران طرفدار پیدا کرده و در سطح جهان طرفداران میلیونی! بازی بر دو اساس کشتن و نابودیست.همان داستان همیشگی قدرت بی حد و مرز. شاید همیشه دنبال جدیدترین سری این بازی بوده باشید اما بهتر است بگوییم نسخه 7 این بازی یک افتضاح به تمام معناست.یكی از ضعیف ترین بازی های این نسل Dynasty Warriors 7 است. هیچگونه نكته مثبتی در این بخش وجود ندارد. شخصیت ها و بافت ها بسیار بی كیفیت و محیط ها به شدت خالی و مرده هستند. Draw to Distance هیچ چیزی را به نمایش نمی گذارد و چند متر جلوتر از شما تار است و به خوبی حس می كنید داخل یك فضای بسته هستید كه در آن باید فقط دكمه زنی كنید. دشمنان تنوع كمی دارند و این موضوع وقتی بدتر می شود كه مثلاً نزدیك به 50 نفر كاملاً یك شكل به شما حمله می كنند. طراحی هنری بازی حرفی برای گفتن ندارد و عجیب است كه چرا Omega Force از تكنولوژی Warriors: Legends of Troy استفاده نكرده است.. به هر حال هنوزم خیلی ها دوست دارند طعم جنگهای خونین را بچشند و راه برای اینگونه افراد باز است!

نکته قبل از دانلود بازی: این بازی چند ماه پیش برای PC در ژاپن عرضه شد.زبان و متن های بازی ژاپنیست.و هیچ کرکی هم برای این بازی وجود نداشت..تا دیروز که تیم محبوب SKIDWOR توانست این بازی محبوب را کرک کند و فایل انگلیسی را به بازی بیفزاید..کرک بازی کمی سخت است.اگر در نصب بازی ها اماتور هستید خواهشنا دانلود ننمایید!

دانلود با حجم 12 گیگابایت در 3 DVD به صورت فرمت ISO و فایل انگلیسی کننده + آپدیت بازی!!

دانلود نسخه کامپیوتر بازی اکشن Dynasty warriors 7 - 2012



آموزش نصب بازی از زبان skidrow:

1. Mount 3DVD"s (you can all three at once or one by one) (I recommend PowerISO)
2. Follow installation (it is on Japanese but it"s regular installation, you will be able to follow it)
3. Copy SM6.exe from DW7 crack folder and paste it into your Dynasty Warrior 7 (or 6 in Japanese) folder
4. Download the English v2 Patch
5. Extract and copy everything from the .rar file. Then, paste it into the installation folder
6. Run Patch.bat and wait until it"s finished
7. Run the game and enjoy

-------------------------------------

لینکهای دانلود مستقیم:

لینکهای مستقیم تا تاریخ 15 / 7 / 1391 تمدید شد

PART1   PART2   PART3 

PART4   PART5   PART6

PART7   PART8   PART9

PART10   PART11   PART12

PART13   PART14   PART15

PART16   PART17   PART18

Password: www.deltafoxy.com

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:,

] [ 14:46 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی جذاب لاک پشت های نینجا

دانلود رایگان نسخه جدید بازی لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

:: به همراه لینک خرید پستی ::

بی شک با کارتون زیبای لاک پشت های نینجا آشنایی دارید و همان طور که مستحضر هستید نیازی به تعریف محبوبیت این کارتون نیست. بازی لاک پشت های نینجا را که برای اولین بار در بین سایت های ایرانی در سایتایرانیان دانلود مشاهده می کنید برگرفته از کارتون زیبای لاک پشت های نینجاست و به عبارتی این بازی یک ویدئو گیم است. در بازی چهار شخصیت Leonardo, Raphael, Michelangelo و Donatello نیز به پیروی از رئیس و استاد خود که موشی دانا به نام Ninjutsu است برای انجام مأموریت هایی اعزام خواهند شد. مثل همیشه چهاربرادر شگفت انگیز و قدرتمند لاک پشتی در مقابل ظلم و شروران ایستادگی خواهند کرد. هریک از این لاک پشت ها ویژگی های خاص خود را دارند که در این نسخه با ژن هایی جهش یافته قدرتمند تر و قوی تر از گذشته شده اند که برای کنترل آن ها باید دقت لازم را داشته باشید. در بازی صحنه های زیبایی از مبارزات را مشاهده خواهید کرد. این بازی در چندین نسخه منتشر شده است که نسخه پیش روی شما، ویدئو گیم و جدیدترین نسخه از این بازی است. اگر علاقه ای برای پیوستن به دنیای لاک پشت های نینجا و انجام مأموریت های ناممکن را دارید این بازی زیبا و سرگرم کننده را از دست ندهید.

 

تصاویری از محیط بازی:

Teenage Mutant Ninja Turtles ScreenShot 1

Teenage Mutant Ninja Turtles ScreenShot 2

حداقل سیستم موردنیاز:

OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Cpu: 2,8 GHz Intel Pentium 3 or better
Ram: 1 GB
Video Cards: 128 MB
DirectX: Microsoft DirectX 9.0c
Hard Drive: 2 GB Free

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:,

] [ 14:40 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی هیت من 1
oqdr43.jpg
اخرين ورژن بازي اكشن هيت من به شكل فوق فشرده فقط 280 مگابايت! براي اولين بار از ميهن دانلود
 
یکی از زیباترین بازی ها و خاطره انگیز ترین بازی ها بدون شک سری بازی های هیتمن است بازی که به سختی از ذهن هر بازیکننده ای بیرون می رود.شخصیتش و آن حس عجیبی که در هنگام بازی کردن به گیمر منتقل می کند همه و همه در کنار هم شخصی را می سازد که وقتی فکر کشتن به انسان دست می دهد نا خودآگاه هیتمن در ذهن شکل می گیرد کسی که استاد بی چون و چرای کشتن و از بین بردن سران کشور و افراد خاص است.هیتمن توسط فردی خاص دستور می گیرد و در هر ماموریت فردی را از بین می برد و تا آن جا پیش می رود که حتی به رئیس جمهور هم رحم نمی کند و او را هم به آن دنیا می فرستد. نسخه آخری که از سری بازی ها هیتمن منتشر شده انصافا بهترین بازی این سری و یکی از بهترین بازی ها این دهه محسوب می شود.بازی که چند برم به پایان برسانید باز هم ترغیب خواهید شد که بازی را به گونه ای دیگر به انجام برسانید.بازی هم گونه ی اکشن دارد هم گونه ی مخفی که حالت مخفی کاری هیتمن بسیار دیدنی و زیبا ست.امکانات برای مخفی بازی بسیار متنوع و چشم گیر است به طوری که برای کشتن یک فرد راه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید یک گزینه مناسب با توجه به شرایط محیط اتخاذ کنید و از کشتن نهایت لذت را ببرید.این بازی را به تمام گیمر ها پیشنهاد می کنم.
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.
 
سیستم مورد نیاز : حداقل :
ویندوز ® 2000/XP (ویندوز 95/98/ME/NT پشتیبانی نمیشود)
پنتیوم 4 1.5Ghz Athlon ایکس پی و یا معادل
512MB حافظه
100 ٪ DirectX 9.0c کارت گرافیک سازگار است که پشتیبانی از سخت افزار TnL و سایه زن پیکسل 2.0 (جیفورس فارکس / Radeon 9500 یا بالاتر)
100 ٪ DirectX 9.0c سازگار با کارت صدا
5.0GB فضای دیسک آزاد
100 ٪ ویندوز 2000/XP سازگار با ماوس و صفحه کلید (Gamepads و کنترل پشتیبانی نمی شوند)

پیشنهاد :
پنتیوم 4 2.4Ghz Athlon و یا معادل آن XP/64-bit
رم 1024MB
آتی سری X800 ، انویدیا جیفورس سری 6800 یا بالاتر کارت گرافیک
100 ٪ DirectX 9.0c سازگار با کارت صدا ، صدا بلستر ایکس فی سری
5.0GB فضای دیسک آزاد
 
عکس های بازی:

hitman_-_blood_money_2006_resize.jpg
hitman_bm_4_resize.jpg
hitman-blood-money-20060428105047043_resize.jpg
hitman-blood-money-x360-001_resize.jpg

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:,

] [ 14:21 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی اساسین کرید 2

 
assassin-s-creed-2.jpg
اين بازي براي اولين بار در اينترنت ايران از مرجع دانلود رايگان ميهن دانلود انتشار يافته است!
عرضه ی اساسینز کرید در سال 2006 مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال 2006 بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از 11 میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال 1486 بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت .
بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره 2 این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.

Assassin6.jpgAssassin5.jpgAssassin4.jpgAssassin3.jpgAssassin2.jpgAssassin1.jpg
برخی از ویژگی های این بازی:
- گرافیک بسیار عالی
- بسیار سرگرم کننده و مهیج
- داشتن محيط زيبا و جذاب.
- مواجهه با اتفاقات جالب در جریان بازی
- نصب سریع و آسان
- امکان استفاده ی کاملآ رايگان از بازی.
- - داشتن چندین مرحله مختلف.
- بازی اکشن ، هیجان انگیز و سرگرم کننده.
- دارای سبک اکشن ، مبارزه با دشمنان
- انجام بازی با ویژگی های گرافیکی طبیعی
- امکان استفاده از سلاح های متفوت برای مبارزه با دشمنان
حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
سیتم عامل XP/Vista/7
پردازنده : Intel Core 2 Duo 1.8 GHZ or AMD Athlon X2 64 2.4GHZ
رم مورد نیاز : 2 GB
کارت گرافیک مورد نیاز : 256 MB DirectX 9.0

راهنمای نصب بازی : برای نصب این بازی زیبا شما باید ابتدا تمامی قسمت های این بازی را دریافت کنید ، برای خارج کردن فایل ها نیاز به برنامه WinRar دارید که با راست کلیک کردن بر روی قسمت اول دریافت شده و انتخاب گزینه Extract File فایل را از قسمت فشرده خارج کنید ، سپس فایل .ISO که در پوشه مجود است را به وسیله یک برنامه رایت بر روی یک DVD رایت کنید یا توسط برنامه های درایو مجازی فایل را اجرا کنید و از قسمت AutoRun بازی را نصب و اجرا نمایید.

 

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 11 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 12 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 13 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 14 با لینک مستقیم: 200 MB 

دانلود پارت 15 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 16 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 17 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 18 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 19 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 20 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 21 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 22 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 23 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 24 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 25 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 26 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 27 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 28 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 29 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 30 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 31 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 32 با لینک مستقیم: 200 MB

دانلود پارت 33 با لینک مستقیم: 50 MB

پسورد: www.mihandownload.com

اخرين كركي كه ساخته شده است از لينك زير قابل دانلود است

http://mihandownload.com/crack.rar

كرك افلاين جديد

http://mihandownload.com/crack2.rar


اين كرك تاييد شده!

كرك ارائه شده از يك سايت بسيار معروف

دانلود

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:,

] [ 14:16 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی ایرانی عصر پهلوانان

 

عصر پهلوانان یک بازی نقش آفرینی ایرانی است که امسال عرضه شد . این بازی عرصه های جدید و نا آشنایی را به مخاطبان ایرانی معرفی کرد . بازی کننده در نقش شاهزاده جوان به نام آتار با راهنمایی پدرش  ، صفری بلند را برای کشف راز حمله دیوان به زابل آغاز می کند این سفر از سرزمین  های سرسبز شروع شده و با دورگشت (تله پورت ) به دنیاهای دیگر با استفاده از سوزاندن پر سیمرغ ختم می شود . در این سفر آتار به ارتباط حمله دیوان و راز رویین تنی پی می برد و متوجه می شود که هفت گنجینه رویین تنین در دنیاهای گوناگون مخفی شده و هر کس سه گنجینه را بیابد رویین تن خواهد شد  . آتار پس از شکست دادن گرگزاد و هیولای آتش زاد به سرزمین کوتوله ها سفر می کند و در نهایت با چیره شدن ظهاک ماردوش ، یکی از گنجینه ها را یافته و به زابل بر می گردد

 

مطالعه کامل داستان در ادامه مطلب

 

 

در دنباله Game که امسال کامل شده است ، روایت فوق پی گرفته می شود و بازی کننده در نقش شاهزاده جوان برای یافتن دیگر گنجینه ها به سرزمین کولی ها ، سر زمین پریان و … سفر می کند دنباله بازی عصر پهلوانان با همان سر و شکل  بازی قبلی ساخته شده است. تعداد زیادی مأموریت فرعی در سطح شهر وجود دارند که منطبق با فرهنگ و آیین باستانی ایران هستند و بازی کننده با انجام آن ها امتیاز تجربه کسب کرده و کارکتر خود را قوی تر می کند . معماری شهر زابل با استناد و اطلاعات تاریخی ، شبیه نمونه های واقعی تاریخی ساخته شده است و همچون بازی قبل در سرتاسر آن فروشندگانی وجود دارند که آتار ابزارآلات رزم خویش را از آنان خریداری می کنند . بازسازی شمشیر ها ، زره ها و ادوات جنگی نیز در دنباله ی بازی نیز همچون سری قبل منطبق بر ادوات باستانی ایرانی و اسامی کهن آنان است. در روند بازی جدید تغییراتی کوچک امام موثری داده شده است که به آسان تر شدن رابطه کاربر با بازی می انجامد برای مثال اضافه شدن امکان دویدن سریع و کلید های ذخیره سازی بازی ، معدود مشکلات game اصلی را حل کرده اند . شرکت رسانا افزار شریف که طراحی ، پیاده سازی و تولید بازی را برعهده داشته است ، گام های بلندی در حوزه نا آشنا برای مخاطبان ایرانی طی کرده و قطعاً تأثیرات بلند مدت عمیقی در زائقه مخاطبان ایرانی خواهد گذاشت .

 

 

عصر پهلوانان یک بازی کامپیوتری با داستانی عمیق و برگرفته از اسطوره های کهن ایرانی که لازمه بازی های نقش آفرینی است .صداگذاری و طراحی منوهای بازی یکی دیگر از نقاط قوت آن است با نقشه هایی فانتزی و موسیقی کاملاً بومی به بهترین شکل ساخته شده است . دنباله عصر پهلوانان با استناد به بازی اصلی و، وفادار به تمامی جوانب آن سعی در خلق اتفاق جدید ندارد ، اما اصطلاحات گیم پلی و روایت گری قوی و عمیق در دنباله بازی ، قابل چشم پوشی نیست .


كلمات كليدي:  - - - - - - -

 

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:,

] [ 14:7 ] [ Leonardo ]

[ ]

بازی ایرانی کارگاه علوی

عکس بازی کاراگاه علوی

 

این پست در تاریخ ۹۰/۷/۱۵ اپدیت شد

 

بازی کاراگاه علوی برای پلت فرم PC طراحی شده و کاملا ایرانی میباشد که تا کنون نسخه های متعددی به صورت ازمایشی انتشار پیدا کرده است که به مرور زمان و با انتشار نسخه های جدید ، سایت گیم ایران این نسخه ها را برای شما عزیزان تهیه میکند تا بتوانید دانلود کرده و ضمن بازی کردن و لذت بردن از ان ،  مشکلات احتمالی را نیز ذکر کنید تا به نوعی هم با ، بازیهای ایرانی اشنا شده باشید و هم به طراح این بازی کمک کرده باشید تا مشکلات ان را برطرف کرده و نسخه نهائی را انتشار بدهد (البته در صورتی سایت گیم ایران این بازی را برای دانلود میگذارد که مشکل کپی رایت نداشته باشد و از طرف پدید اورندگان ان منع قانونی و شرعی نداشته باشد)

 

تمامی نسخه های ازمایشی ارائه شده در سایت گیم ایران به صورت ازاد میباشد


بازی کارآگاه علوی سبکی ماجراجویانه ، فکری و معمائی دارد و داستان ان در سال ۱۳۰۳ اتفاق می افتد که برای مطالعه داستان بازی و دانلود ان میتوانید به ادمه مطلب رجوع کنید

 

 

 

بازی رایانه ای کاراگاه علوی یک بازی ماجراجویی نقطه کلیک سوم شخص است که ماجرای مادام روژان را بازگو میکند.

سال ۱۳۰۳ در ان زمان ایران با حکومت شاهنشاهی اداره میشد، البته میتوان گفت که اتباع خارجی نقش بسزائی در تصمیمات حکومتی داشتند. اتباعی همچون انگلیسی ها و روس ها در بدست اوردن منافع خود با یکدیگر در رقابت بودند و از هیچ حیله و ترفندی برای برتری برابر یکدیگر نمی حراسیدند. در شمال تهران یکی از این خانواده ها بود که در یک باغ زندگی می کرد که به باغ خانم روژان معروف بود و نفوذ زیادی در ، دربار شاهنشاهی ایران داشت. اما خانم روژان که یک زن انگلیسی تبار بود ، مورد توجه مقامات ایران قرار داشته و در حکومت ایران جایگاه خاصی دارد. در نیمه شب اذر ۱۳۰۳ اتفاقی می افتد که مقامات بلند پایه حکومتی را شوکه و نگران میکند. کاراگاه علوی که در حل معماهای پیچیده و سخت از تبهر خاصی برخوردار است و اوازه او تا دربار ایران رفته ، از سوی مقامات ایران برای کشف ماجرا انتخاب میشود. ماجرا از این قرار بوده که خانم روژان به طرز فجیهی به قتل می رسد. قتل در میهمان خانه طوری صورت گرفته بود که خدمه اقای روژان و دوست او اقای یلدران خبردار نشده بود. جسد در ساعت ۶ صبح توسط مستخدم خانه پیدا شده. شواهد نشان میدهد که خانم روژان تا ساعت ۱:۳۰ نمیه شب در اطاق خود بوده و بعد برای مطالعه به کتابخانه رفته. به دلیل اهمیت داشتن این موضوع ، از سوی مقامات بالا ، کارگاه علوی برای رسیدگی به این پرونده انتخاب شده است تا مجرم را پیدا کند. که این بازی حول محور این داستان و اتفاقات مختلف در باره قتل خانم روژان است. در گیم ، شما به عنوان کاراگاه علوی پا به میدان میگذارید و در اینجاست که با گفتگو و حل معما های پیچیده به کشف ماجرا میپردازید و پرده از راز ان بر میدارید. شما فقط در نقش کارگاه علوی  ظاهر نمیشوید ، بلکه دستیار او و کاراکتر دیگری را نیز هدایت میکنید و در این بازی شما جنون پیدا کردن سرنخ را دارید! ، شما به شمال و جنوب شهر میروید بعضی اوقات حتی در روستاهای شمال کشور هم می روید تا فضای بازی یک نواخت نباشد و پتانسیل بازی انچنان است که میتواند سنین بالا را هم جذب کند. لازم به ذکر است که این بازی: سابقه حضور در نمایشگاه هایی همچون الکامپ تهران ، Dubai World Game Expo ، اولین نمایشکاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران ، جشنواره فیلم فجر ، نمایشکاه هفته فرهنگی ایران در تاجیکستان ، نمایشگاه دیجیتال و…… را در کارنامه خود دارد

 

 

تصاویری از بازی:

 

کاراگاه علوی

 

عکس بازی ایرانی کاراگاه علوی

 

دانلود بازی کارگاه علوی

 

 

لینک دانلود بازی کارگاه علوی اخرین نسخه بتا: (اخرین ویرایش تا زمستان ۱۳۸۹)

 

اخرین نسخه بتا (۱۳۹۰) | دانلود با لینک مستقیم 

حجم فایل: ۴۱٫۶ مگابایت

رمز فایل فشرده:  www.game-iran.com    (به کوچک بودن حروف توجه کنید)

 


 


كلمات كليدي:  - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
;

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:,

] [ 14:1 ] [ Leonardo ]

[ ]

گرشاسپ یک بازی ایرانی

خوشبختانه
روند ساخت بازی های کامپیوتری در کشور ما آمار رو به رشدی را از خود نشان
می دهد و این مسئله حاکی از این است که کم کم در حال ورود به فصل جدیدی از
بازی های کامپیوتری در داخل کشور هستیم. کشور ما هم با توجه به داشتن
تاریخی غنی همیشه سوژه های خوبی را دست بازیسازان داخلی داده است. بازی
هایی مانند عصر پهلوانان، روئین تنی، شمشیر نادر، لطفعلی خان زند و بازی
پر سر و صدایی همچون گرشاسپ همه با چنین مضمون هایی ساخته شدند. اما در
بین تمام بازی هایی که نام برده شدند، گرشاسپ به واسطه بهره مندی از جلوه
های ویژه بسیار خوب، برتری خاصی نسبت به آن ها دارد و همین مسئله باعث
بزرگ نمایی بیش از حد این بازی شد و انتظارات را بسیار بالا برد. بازی با
تاخیرهای فروان برای عرضه روبرو شد و افراد زیادی را چشم انتظار خود نگه
داشته بود که بالاخره بعد از سه سال عرضه شد. این میزان کاربر مشتاق برای
یک بازی ایرانی در نوع خود بسیار قابل توجه هستند. حال ببینیم که این بازی
بعد از این مدت چه چیزی را برای طرفدارانش به ارمغان آورده است. البته ما
با در نظر گرفتن بضاعت بازیسازان ایرانی به نقد بازی گرشاسپ می پردازیم.

 


 

داستان
 


داستان بازی پیرامون شخصیت گرشاسپ
پهلوان می گردد. گرشاسپ یکی از اجداد رستم و فردی بسیار قدرتمند در زمان
خود بوده و به اژده ها کش نیز معروف بوده است. بازی گرشاسپ با الهام گیری
از منظومه گرشاسپ ‌نامه نوشته اسدی طوسی ساخته شده و داستان این پهلوان پر
آوازه را در زمانی که او هنوز به چنین شهرتی دست نیافته بود، روایت می
کند. بازی از سوژه بسیار خوب و پر محتوایی بهره می برد، اما سازندگان در
روایت آن ضعیف عمل کرده اند و قسمت های بی منطق زیادی در آن دیده می شود.
بازی از جایی آغاز می شود که گرشاسپ در دامنه کوهی در روز روشن آتش روشن
کرده است! با توجه به طراحی شخصیت گرشاسپ و لباسی او در بر تن دارد، مشخص
است که آن زمان باید یکی از فصل های گرم سال باشد که او در آن آتش هم روشن
کرده است. ورود گرشاسب به بازی اصلا جالب نیست و آغاز خوبی برای بازی به
حساب نمی آید. به یکباره گرشاسب با انبوهی از هیولاها روبرو می شود و در
آخر مبارزه هم می بیند که هیتاسب بدون هیچ مقدمه ای با برادر گرشاسپ در
حال مبارزه است. در ادامه، برادر گرشاسپ در این مبارزه کشته می شود. در
اینجا انتظار داشتیم تا زمانی که گرشاسپ با پیکر بی جان برادرش روبرو می
شود، شاهد صحنه های احساسی مانند در آغوش گرفتن جسد برادر یا... باشیم.
اما در کمال تعجب می بینیم که گرشاسپ بدون کوچکترین اعتنایی از کنار او می
گذرد. البته راوی داستان با شرح روحیه گرشاسپ در آن لحظه سعی در برطرف
کردن این کمبود در بازی داشته، اما صحبت های راوی هرگز مانند به نمایش در
آوردن یک صحنه زیبا و نمایش عشق دو برادر به یکدیگر، حس آن قسمت را به
کاربر منتقل نمی کند. آن قسمت با روایت صحیح و کارگردانی بهتر می توانست
به بهترین قسمت بازی تبدیل شود. داستان بازی کاملا به وسیله راوی داستان
روایت می شود و اگر راوی را از داستان حذف کنیم، به هیچ عنوان نمی توان از
روند بازی با خبر شد. البته ما در بازی ای مانند God of War نیز مشاهده
کرده ایم که داستان بازی به وسیله راوی بیان می شود، اما وجود میان پرده
هایی که با دیالوگ همراه است و صحبت های شخصیت بازی حضور راوی را بسیار
کمرنگ می کند و جریان کلی داستان به وسیله شخصیت های اصلی بازی روایت می
شود.

 


 

گرافیک
 


در مقایسه با بازی های ایرانی می
توان گرشاسپ را بهترین بازی از نظر گرافیک تا این لحظه دانست. کیفیت بافت
های بازی و طراحی آن ها در نوع خود بسیار خوب و زیبا است و همین مسئله
باعث زیبا به نظر رسیدن محیط بازی شده است. همچنین دشمنان بازی از تنوع
خوب و طراحی های زیبا برخوردار هستند. در کنار این مسائل باید به طراحی
هنری خوب در منوهای بازی نیز اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که طراحی
هنری در کل قسمت ها دارای سطح بسیار خوبی است. طراحی خون در بازی جالب
نیست. خون به صورت نقطه های قرمزی طراحی شده که به اطراف پخش می شوند. این
افکت که در بازی زیاد هم دیده می شود، می توانست بسیار بهتر از این ها
ساخته شود. تنوع مراحل بسیار خوب است و هر قسمت شامل طراحی های منحصر به
فرد و زیبای خاص خودش است. محیط تاریخی بازی بسیار خوب از کار درآمده است
و همین مسئله باز نشان از طراحی هنری خوب بازی دارد. البته با توجه به
اینکه بازی با موتور بازیسازی OGRE ساخته شده، نمی توان انتظار چیزی بیشتر
را داشت. چرا که با وجود محدودیت های بی شمار این موتور بازیسازی، این
بازی بهترین عنوانی است که تا به حال به وسیله آن ساخته شده است. البته
اضافه شدن قابلیت Nvidia Physx به بازی، باعث شده که ما شاهد تخریب پذیری
برخی از اشیا محیط هم باشیم. همچنین بازی دارای افت فریم های زیادی هم
هست. بازی روی سیستم های قوی نیز دچار افت فریم می شود. عدم فریم ریت ثابت
در بازی به بازی لطمه بزرگی وارد کرده است. فریم ریت بازی در حالت معمولی
بین 30 تا 35 و در بهترین حالت حتی به 60 هم می رسد. اما از آن طرف فریم
بازی در برخی موارد حتی به 20 تا 25 هم می رسد. همین مسئله سرعت بازی را
بسیار کم و زیاد می کند. یکی از طراحی های جالب در بازی مکان هایی است که
برای Save کردن بازی در نظر گرفته شده است. اینکه چرا محل های Save بازی
به شکل گوی خاردار طراحی شده اند، جای سوال دارد!؟

 




 

 
 

موسیقی/صداگذاری
 


بازی گرشاسپ در قسمت صداگذاری و
موسیقی در سطح خوبی قرار ندارد و دچار ضعف است. موسیقی انتخاب شده برای
بازی پس از مدتی بسیار ناهنجار می شود. ریتم موسیقی در روند بازی اصلا خوب
نیست. درست است که در ساخت موسیقی از سازهای اصیل استفاده شده، اما همان
طور که گفته شد ریتم خوبی ندارند و با صحنه های بازی ارتباط خوبی برقرار
نمی کند. از دیگر مشکلات بازی نبود دیالوگ برای شخصیت گرشاسپ است. یکی از
مهمترین عوامل در شخصیت پردازی یک بازی نوع دیالوگ هایی است که آن شخصیت
در بازی بیان می کند. با استفاده از دیالوگ ها می توان احساسات، خلق و خو
و منش یک شخصیت را به مخاطب نشان داد. اما عدم وجود دیالوگ برای شخصیت
گرشاسپ باعث شده تا در بازی با یک شخصیت به ظاهر لال و سرد روبرو باشیم.
البته همانطور که قبلا هم گفتیم، روای در بازی تمام این کارها را انجام می
دهد. در واقع روای به نوعی تمام بار داستانی و احساسی بازی را نیز به دوش
می کشد. در طول مبارزه ها به جز چند افکت صوتی که در هنگام زور زدن های
گرشاسپ به گوش می رسد، دیگر صدایی از او شنیده نمی شود. به جز هیولاهای
مختلف، موجود انسانی زیادی هم در بازی حضور ندارد که ارتباطی با گرشاسپ
برقرار کنند.

 


 

گیم پلی
 


گیم پلی بازی باز هم در مقایسه با
سایر بازی های ایرانی بسیار خوب است، اما کاملا مشخص است که تقلید
کورکورانه ای از بازی God of War بوده است. این بازی نه تنها نتوانسته گیم
پلی کامل و بی نقصی را در مقایسه با GOW از خود به نمایش بگذارد، بلکه
دارای ضعف های زیادی هم هست. صحنه های Quick Time Event بازی در حالیکه
بسیار زیبا طراحی شده اند دارای مشکلاتی هم هستند. مثلا زمانیکه حریفی را
شکست داده و هنگام تمام کردن کارش فرا رسیده، در Interactها به مشکل بر می
خورید، چون المان های QTE در صفحه ظاهر نمی شوند و شما مجبور به شکست
هستید. در برخی از صحنه ها با توجه به اینکه شما جهت درست را به موقع فشار
می دهید، باز هم با شکست روبرو می شوید. یکی دیگر از ایرادهایی که می توان
به گیم پلی بازی گرفت، صحنه ای است که گرشاسپ از دیواری با استفاده از
خنجر خود پایین می آید. در این لحظه، برای اینکه به شما راهنمایی درباره
چگونگی انجام گیم پلی این قسمت ارائه شود، بازی متوقف می شود، اما همچنان
شاهد اجرا شدن انیمیشن ریزش سنگ ریزه به پایین هستیم. این افکت ها زمانی
به نمایش در می آیند که بازی به ظاهر در حالت توقف قرار گرفته است. همچنین
طراحی برخی از مراحل بازی بسیار غیر منطقی است. در همین قسمت که گرشاسپ با
خنجر از دیوار پایین می آید، مدت زمان زیادی طول می کشد که او این مسیر را
طی کند. پس از به پایان رسیدن این مسیر باز هم می بینیم که گرشاسپ همچنان
در بلندی قرار دارد. مگر گرشاسپ در آسمان قرار داشت که پس از طی مسیری این
چنینی تازه به محلی رسیده که باز هم در بلندی قرار دارد؟! همچنین گیم پلی
بازی خالی از هرگونه نوآوری است. همانطور که گفته شد بازی در گیم پلی روند
تقلیدی ای را در پیش گرفته که حتی نوآوری اندکی در آن دیده نمی شود. بد
نبود که تیم سازنده برای گیم پلی بازی خود کمی خلاقیت به خرج می دادند و
آن را کمی جذاب تر می کردند. البته امروزه این سبک به نوعی استاندارد سبک
Hack and Slash به شما می رود، اما می توان گفت که تمام بازی های این سبک
در گیم پلی نوآوری های خاص خود را داشته اند. گیم پلی بازی در حالتی که
بازی را با ماوس و کیبورد بازی کنید، خوب است و مشکل چندانی ندارد. همچنین
این امکان وجود دارد که این بازی را با گیم پد Xbox 360 نیز بازی کنید.
تنظیمات پیش فرضی برای استفاده از گیم پد Xbox 360 در بازی قرار گرفته که
چندان متناسب با استانداردهای بازی های Hack and Slash نیست. دکمه پرش به
جای اینکه A باشد دکمه B است. همچنین ضربه ها نیز با دکمه های A و Y اجرا
خواهند شد. بازی به گونه ای طراحی نشده که وقتی گیم پد Xbox 360 برای بازی
استفاده می شود، راهنماهای کنترل بازی با توجه به این کنترلر به نمایش در
بیایند و همچنان راهنماها با توجه به کیبورد به نمایش در می آیند. همچنین
در هنگام کار با گیم پد باز هم نیاز به استفاده از کیبورد خواهید داشت.
دکمه هایی مانند Start و... در گیم پد کار نمی کنند و برای رد کردن میان
پرده ها و یا رفتن به منوهای بازی باز هم به کیبورد نیاز خواهید داشت. از
دیگر مشکلات بازی، سیستم ذخیره (Save) کردن است. در هنگام Save کردن، ممکن
است بازی هنگ کند و یا از بازی خارج شوید. اگر چنین اتفاقی در بازی رخ
بدهد، در بیشتر مواقع Save شما خراب می شود و مجبور هستید بازی را از
ابتدا شروع کنید. اما از قسمت های خوب گیم پلی بازی می توان به مدت زمان
خوب بازی برای به پایان رساندن آن اشاره کرد. بازی خیلی زود به اتمام نمی
رسد و این یک نکته مثبت برای بازی به حساب می آید. همچنین مراحل بازی به
صورت پیوسته روایت می شوند و بارگزاری مراحل را در بازی شاهد نیستیم.
همچنین قسمت پلتفرمر و معمایی بازی بسیار خوب از کار درآمده است و جای
تقدیر دارد. مبارزه با Bossهای بازی بسیار زیبا هستند و هیجان خاص خود را
دارد. صحنه های QTE در مبارزه با Bossهای بازی بسیار عالی طراحی شده اند.

 




 

نتیجه گیری
 


گرشاسپ بازی بسیار خوبی است که در
مقایسه با بازی های ایرانی از سطح کیفی بالایی برخوردار است. اما وجود باگ
های زیاد و افت فریم به این بازی لطمه های زیادی وارد کرده است. این مسائل
چیزی از ارزش های این بازی کم نمی کند. اما به نظر من این بازی اگر سال
گذشته عرضه می شد، نمود بهتری پیدا می کرد. بازی ای که سه سال در دست ساخت
بوده، نباید چنین مشکلاتی را داشته باشد. هنوز بازی دارای باگ هایی است که
می توانست آن ها را در قسمت تست برطرف کند. در آخر لازم به ذکر است که
گرشاسپ عنوانی است که واقعا ارزش خرید دارد و بازی است که شما از آن راضی
خواهید بود.

 

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:,

] [ 13:45 ] [ Leonardo ]

[ ]

درباره ي بازي اساسين كريد

عکس های اساسین کرید - اساسین  271عکس های اساسین کرید - اساسین 268عکس های اساسین کرید - اساسین 267

دوستان عزيز با بازي

اين بازي يكي از بهترين بازي هاي سال 2011 بوده!!

 

بزودي در اين سايت نسخه ي دانلود اين بازي هم مياد.

 

اساسين كريد آشنا هستيد؟

 

[ جمعه 8 دی 1391برچسب:,

] [ 12:33 ] [ Leonardo ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه