گيمز لـــــــــند

دانلود بازی های باحال

دانلود بازی MotoGP 13 مسابقات حرفه ای موتور

 دانلود بازی MotoGP 13 مسابقات حرفه ای موتور
|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|
|نسخه ی RELOADED|

نام بازی: MotoGP™13
پلتفورم : PC
ژانر: Racing, Sports
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Milestone S.r.l.
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Milestone S.r.l.
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

سوارکاران سال 2013 ،تیم ها و جلوه های بصری و صوتی بی نظیر همگی جهت خلق یک شگفتی در دنیای ریسینگ در کنار هم جمع شده اند.این بازی هم یک بازی ریسینگ و هم یگ بازی شبیه سازی با یک گرافیک فوق اعلاده واقعی با رابط بی نظیر است.مشخصه ی واضح و قابل رقابت این بازی لیگ ها و مسابقات حرفه ای و وفوق حرفه ای آن است.

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب

[ جمعه 31 خرداد 1392برچسب:,

] [ 15:56 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی Remember Me خاطرات مبهم

 دانلود بازی Remember Me خاطرات مبهم
|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|
|نسخه ی BLACK BOX|

نام بازی: Remember Me
پلتفورم : pc
ژانر: Action / 3D / 3rd Person / Stealth
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Capcom
مد بازی : N/A
حمایت توسط : DONTNOD Entertainment
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

اینجا پاریس سال ۲۰۸۴ است ؛ شهری که حالا نئو-پاریس نامیده میشود. صنایع  Memorize در این شهر ؛ ماشین جدیدی اختراع کرده است که Sensen نمایده میشود و قادر است افکار نوع بشر را به حالت دلخوانش ویرایش کند.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,

] [ 22:3 ] [ Leonardo ]

[ ]


.. آیا میتوانید بر ترس خود غلبه کنید؟! ..


در بخش فقیرنشینی شهر Oldtown مطب جراحی دکتر مل آماده کار است. خودتان را برای دیدن قبرستان اماده کنید زیرا طیف وسیعی از بیمارانی حواس پرت و عجیب غریب در انتظار شما هستند. با استفاده از همه وسایل پزشکی دکتر مل آیا میتوانید بیماری آنها را قبل از طلوع آفتاب تشخیص دهید؟ این بازی بسیار اعتیاد اور می باشد و دارای محیطی بسیار جالب و کاربر پسند می باشد.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,

] [ 21:58 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای PC

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای PC

بازی هیجانی که در اصل از بازی Resident Evil Revelations در سیستم Nintendo 3DS برای علامندان این بازی ایجاد می شد اکنون برای سیستم های خانگی و کامپیوتر منتشر شده. نسخه جدید دارای تصاویر اچ دی با کیفت بالا، افکت نور پیشرفته، و تجربه کیفیت صدای همه جانبه به خانه های شما بازگشته است. این نسخه جدید، شامل محتوای جدیدی از جمله؛ دشمنان وحشتناک جدید، حالت بازی دشوارتر، ادغانم برخی ویژگی های نسخه قبلی و نیز بهینه سازی حالت حمله (Raid Mode) در بازی می باشد. در این حات بازی، شما میتوانید بصورت آنلاین تک نفره یا گروهی در ماموریت هایی که به شما داده می شود دشمنانتان را از پا دربیاورید و بدین ترتیب شخصیت های بازی را تقویت و اسلحه های پیشرفته را نصیب خود کنید.

اسلحه های جدید، مجموعه مهارت ها، و شخصیت های قابل بازی از جمله؛ Hunk ، تجربه جدیدی از بازی به سبک (Raid Mode) را برای شما به ارمغان می آورند. وحشتی که برای بقا و زنده ماندن در بازی اتفاق میافتد شما را به اتفاقاتی که در  Resident Evil 4 و Resident Evil 5 افتاده بود میبرد و پرده از حقایقی راجع به ویروس T-Abyss بر میدارد. اکشن بازی بر روی یک کشتی آغاز می شود . جایی گوشه به گوشه ان را وحشت و ترس فرا گرفته. با اسلحه و تجهیزات محدود باید از این شرایط جان سالم بدرببرید …


ادامه مطلب

[ جمعه 10 خرداد 1392برچسب:,

] [ 19:32 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC

Call of Juarez Gunslinger

:: به همراه خرید پستی ::

منتشر کننده  Ubisoft
توسعه دهنده: Techland
ژانر: اکشن
نام فایل منتشر شده:  Call.of.Juarez.Gunslinger-RELOADED
حجم: 4.23  گیگابایت

 از گرد و غبار یک معدن طلا گرفته تا گل و خاک یک مهمانخانه! Call Of Juarez یک بیعت حقیقی با دنیای غرب وحشی است. داستانی افسانه ای! در سفرهای افسانه‌ای و حماسی غرب وحشی زندگی کنید. در دنیای یک شکارچی ظالم بیرحم که سردسته قانون شکنان غرب است زندگی کنید. مرزی بین انسان و حماسه! این بازی ماجراجویانه با اتفاقات بیادماندنی خود پرده از حقیقت ناگفته‌ی فرای افسانه‌های باشکوه غرب قدیم برمی‌دارد.


ادامه مطلب

[ جمعه 10 خرداد 1392برچسب:,

] [ 19:30 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing برای PC

دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing

ناشر : NeocoreGames
توسعهدهنده :  NeocoreGames
ژانر: اکشن، RPG
نام فایل منتشرشده : The.Incredible.Adventures.of.Van.Helsing
حجم: 19  گیگابایت
کلاه لبه دارتان را بر سر بگزارید، اسلحه تان را بردارید و پیش به سوی جهانی ماجراجویانه در دنیای گوتیک حرکت کنید. جایی که علوم دیوانگان صلح شکننده‌ی بین هیولا و موجودات زمینی را تهدید می کند.شما در نقش Van Helsing، شکارچی هیولا باید با بانو کاترینای خود در این ماجرا سهیم شوید (البته این خانم یک روح هم هست) . بیابانهای وحشی و کوه‌ها و نواحی عجیب و غریب و استثنایی را تجربه کنید. مناطقی که با علومی بیگانه و نا آشنا زیر و رو شده اند. .فراموش نکنید: شاید هیچ گاه نفهمید که هیولای حقیقی کدام یک از اطرافیان شما هستند!!


ادامه مطلب

[ جمعه 10 خرداد 1392برچسب:,

] [ 19:27 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی جذاب GRID 2 برای PC

دانلود بازی جذاب GRID 2 برای PC

ناشر:  Codemasters
توسعه دهنده:  Codemasters Racing
ژانر: Racing, Sports
نام فایل منتشر شده:  GRID.2-RELOADED
حجم: 5.72  گیگابایت

سریع باشید، با استراتژی خاص خودتان برنده مسابقات GRID2 شوید. در مقابل رقیبانی پیشرفته مبارزاتی تهاجمی را تجربه کنید و با سیستم کنترل فرمان کاملا جدید GRID2 مسابقه دهید، که هیجانی جدید از رانندگی  هر نوع از ماشین ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. فن‌آوری جدید پلت‌فرم، تصاویری حقیقی و منحصربفرد از خیابانها، مسیرهای مجاز مسابقه، آزاد راه های خارج شهر، کوه‌ها و.. را برای شما فراهم کرده است. مسابقات را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر بگزارید، مشهور شوید و ثروت کسب کنید و راه خود را در مسیر اولین و بهترین بودن پیش ببرید. ,GRID2 دارای حالت بازی چند نفره نیز میباشد که سیستمی جدا از خود بازی داشته و تجربه ای لذت بخش از بازی های آنلاین را برای شما فراهم می‌آورد.

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد


ادامه مطلب

[ جمعه 10 خرداد 1392برچسب:,

] [ 19:24 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی تک تیرانداز حرفه ای Sniper Ghost Warrior 2

 دانلود بازی تک تیرانداز حرفه ای Sniper Ghost Warrior 2

 

▐نسخه سالم و معتبر + کرکFLT ▐

:: به همراه خرید پستی ::

 

نام : Sniper: Ghost Warrior 2

سبک : Action/Shooter/First-Person

سازنده : City Interactive

ناشر :City Interactive

پلتفرم : Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360 ، PlayStation Vita ، Wii U

تاریخ انتشار ایران :  ۲3 دی ۱۳۹۱

تاریخ انتشار جهانی : ۲۰۱۳/۰۱/۱۵

 Sniper Ghost Warrior یکی از جدید ترین بازی های منتشر شده است که نسخه قبلی ان از استقبال بالایی برخوردار بود البته در نسخه قبلی نواقصی نیز وجود داشت ولی با این همه از محبوبیت بالایی بین کاربران بازی های به این سبک دارا بود. سری اول این بازی تماما در جنگل برگزار می شد و کاربر بعد از مدتی احساس خستگی و محیط یک نواخت را احساس می کرد. سازندگان این بازی با دانستن این مسله شروع به ساخت نسخه دوم این بازی نمودند ولی دیگر در این بازی خبری از از جنگل نیست و دوستانی نیز در این بازی شما را همراه می کند. که بازی را جذاب تر می کند. داستان این بازی جنگ بین کشور های  بوسنی و صربستان است که 1993 اتفاق می افتد. داستان بازی روایت یک تک تیر انداز است که درگیر این جنگ شده است و برای پیروزی در جنگ باید آدم بکشد. گرافیک بازی نسبت به نسخه قبلی پیشرفت خوبی داشته و دارای امکانات جدیدی می باشد.برای دوستانی که نسخه قبلی این بازی را انجام دادن باید بگیم تجربه که از قسمت اول به دست آوردن را باید به دور بریزند و لذت تک تیراندازی را در این بازی تجربه کنند.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:,

] [ 14:28 ] [ Leonardo ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه