گيمز لـــــــــند

دانلود بازی های باحال

دانلود بازي سرزمین‌های مرزی ۲ – Borderlands 2

سرزمین‌های مرزی ۲ – Borderlands 2 Pc Game

| دانلود بازی سرزمین‌های مرزی ۲ – Borderlands 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## بازی سرزمین‌های مرزی ۲ | Borderlands 2 Kaos Edition نسخه کامپیوتر ##

 

سرزمین‌های مرزی 2   Borderlands 2

 

توضیحات بازی: Borderlands از نظر ظاهر اصلاً شبیه به Borderlands نیست! هنرمندها و برنامه نویس ها طی چند سال گذشته روی IP جدید Gearbox کار می کردند تا یک گرافیک کاملاً متفاوت را طراحی کنند و سفری از دنیای شبیه به واقعیت به یک کتاب کمیک داشته باشند. Borderlands همانند قبل آشنا هست و می توانید دنیای آن را در یک نگاه به خاطر آورید.  اینبار Gearbox زمان زیادی برای طراحی هنری این بازی داشت و از همان ابتدا طراح ها و برنامه نویس ها با هنرمندان بازی را شروع کردند و نتیجه یک تصویر اغراق آمیز با شخصیت های نه چندان واقعی شد.

Borderlands بازی ای در مورد شلیک کردن با اسلحه های گوناگون بود و Borderlands 2 نیز همچنان مثل قبل، ولی خیلی وسیع تر است. محیط بازی بسیار زیبا است و Set Pieceهای زیادی هم در بازی وجود دارند و طنز جالبی هم به آن اضافه شده است. در دموی نمایش داده شده از بازی، ما در قالب شخصیتی قرار می گیریم که در حقیقت یک نوع کلاس جدید است که به این نسخه اضافه شده است. فضای آبی با وزش بادی خنک، همراه با برف های زیبا بیشتر شبیه به آبرنگ های Okami است تا Wastelandهای قهوه ای نسخه اول.در این مرحله باید یکی از دوستان خود را نجات دهید، ولی فعلاً باید نگران جان خود باشید و زنده بمانید. به نظر، سرما اثری روی شما ندارد و خطر اصلی، موجودی است به نام Bullymongs که ناگهان از داخل تکه های یخ بیرون می پرد. این جانور مثل قورباغه حرکت می کند و هر چیزی که کنار دستش باشد را به سمت شما پرتاب می کند، مثل استالاکتیت، ماشین، مردم و یک گلوله برف! وقتی Bullymongs را نابود می کنید، با یک سری اسلحه جدید روبرو می شوید.

    


ادامه مطلب

[ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,

] [ 12:39 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود بازی جزیره مردگان: جریان آب – Dead Island Riptide

 

جزیره مردگان: جریان آب   Dead Island Riptide

 

توضیحات بازی: Dead Island یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی ۲ Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است.

اگر یادتان باشد در نسخه قبل قهرمانان به وسیله یک هلیکوپتر از جزیره می گریزند و به یک کشتی نظامی امن و دور از زامبی های عذاب آور ملحق می شوند. آن ها به خیال خود دیگر از دست موجوداتی همچون زامبی رها شده اند و به سمت خوشبخت یهدایت می شوند اما باید گفت که تازه اوایل کار است و جهنمی خوف انگیز در راه است. حال سرنوشتی تلخ برای قهرمانان رقم می خورد و امید خود را نسبت به رسیدن به خوشبختی از دست می دهند، در امواج خروشان سانحه ای ترسناک رخ می دهد و گله ای پر از زامبی دوباره پای در راه می نهند و قصد جان قهرمانان بازی را دارند.

در محیط بازی می توانید جست و جو و گردش زیادی را تجربه کنید یا حتی می توانید، برخی از قسمت ها را با قایق طی کنید. زامبی ها در تمام اماکن موجود در بازی دیده می شوند، پس همیشه به فکر چاره ای برای جلوگیری از سبز شدن آنها در راه خود باشید. همیشه و هر کجا که پای می گذارید سلاح یادتان نرود زیرا بدون سلاح دربرابر زامبی ها شما همانند یک  فرد از قبل به دام افتاده می باشید. محیط های آبی نقش مهمی در حمل و نقل و انجام ماموریت های اصلی و کوچک را ایفا می کنند. همانطور که نام بازی جریان خروشان آب است امکان دارد که سیل در یکی از جزایر مجمع الجزایر جاری شود و به شخصیت های بازی زیان های جبران نا پذیری را هدیه کند.

 

 

 

 


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,

] [ 22:2 ] [ Leonardo ]

[ ]

دانلود نمونه اولیه ۲ – Prototype 2

 

 

 

 

نمونه اولیه 2   Prototype 2

 

توضیحات بازی: Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود.

محیط شهردراین بازی تغییرات چشمگیری داشته است . با وجود الودگی که عامل بدبختی مردم شهر نیویورک شده است Blackwatch Green Zone;و US Marine Crops تمام سعی خود را می کنند تا بتوانند کسانی که از دست این ویروس در امان مانده اند البته به طور موقت ، انها را به مناطق امن منتقل کنند تا بیش از این شهر در اشوفتگی غرق نشود. Yellow Zone: مکان مناسبی برای بازماندگان است که مردم می توانند به زندگی خود ادامه دهند . با این وجود مردم بازهم مورد تهدید هستند در بیرون از این مکان ویروس و در داخل نیرو های امنیتی !! در نهایت Red Zone: بهتر از نام این قسمت را War Zone بگذاریم. جایی که Blacklight به جنگ BlackWatch رفته است . محیط بازی به خوبی طراحی شده است محیط از نظر وجود اشیاء و عوامل نظیر ان غنی است و البته قابلیت انهدام هم دارد شما می توانید محیط پیرامون خود را ویران کنید البته تا جایی که بازی به شما اجازه می دهد. محیط پیرامون شما تنوع خوبی دارد و باعث جذابیت بازی می شود تاثیرات محیطی به خوبی بر روی شخصیت های بازی مشاهده می شود حرکات اکشن و نمایشی به همراه انیمیشن بازی به خوبی طراحی شده است و از نسخه Prptotype 1 خیلی بهتر شده است. جزئیات بازی چند برابر شده است. قابلیت های مختلفی در بازی وجود دارد البته تعدادی از انها در نسخه ی قبلی هم وجود داشت ولی برخی از قابلیت ها نیز جدید هستند یکی از قابلیت ها Sonar نام دارد این قابلیت به شما کمک می کند تا افراد یا اشیا را با فرستادن و دریافت سیگنال پیدا کنید این قابلیت به شما در بازی کمک زیادی خواهد کرد.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,

] [ 21:58 ] [ Leonardo ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه